iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 viel uit (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/103543-iphone-4-viel.html)

Lolita 04-11-11 20:06

iPhone 4 viel uit
 
Ik had laatst dat mijn iPhone 4 helemaal uitviel. Hij reageerde nergens meer op, scherm helemaal zwart.
Uiteindelijk kwam hij weer tot leven door op de home en aan toets tegelijk in te drukken, gelukkig maar.

Hebben meer mensen dit gehad? Komt dit vaker voor met de iPhone 4? Loopt die dan vast of zo? Ik hoop dat dit eenmalig was.

Groetjes,

Lolita

Jamalietjuh 04-11-11 22:19

Als het een keer gebeurd is het niet erg, maar meerdere keren zou ik het even na laten kijken, Mischien iphone laten vallen ofzo? Ik heb dit nl ook weleens gehad

Lolita 04-11-11 22:53

Dank voor jouw antwoord. Ik heb de iPhone 4 nog nooit laten vallen dus daarom schrok ik er zo van dat die niks meer deed. Ik heb hem pas sinds juli dus zo oud is die ook nog niet.
Als het weer gebeurd ga ik zeker terug naar de winkel, bedankt voor de tip!

Groetjes,

Lolita

zinloos 04-11-11 22:56

jep ook gehad 3x in 10 maanden nix bijzonders
als het idd vaak gebeurd is er iets niet goed nee
en zal ik er ff mee terug naar de store gaan.

Lolita 04-11-11 23:03

Zinloos, bedankt voor jouw antwoord. Als het weer gebeurd ga ik zeker terug naar de winkel.

Ben jij toen terug naar de winkel geweest? Zo ja, wat was de reden van de uitval van de telefoon?

zinloos 04-11-11 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lolita (Bericht 731289)
Zinloos, bedankt voor jouw antwoord. Als het weer gebeurd ga ik zeker terug naar de winkel.

Ben jij toen terug naar de winkel geweest? Zo ja, wat was de reden van de uitval van de telefoon?

nee ben niet terug geweest schrok wel de eerste x
eerst ff research gedaan op internet en las dat het wel vaker gebeurd
dus ik dacht ik zie wel als het weer gebeurd nou duurde 4 maanden voor ik het weer een x had dus vond het wel goed zo
houd het gewoon ff in de gaten :)

Lolita 04-11-11 23:31

Okay, aan de ene kant fijn te weten dat het wel vaker voorkomt dat het zomaar uit kan vallen. Aan de andere kant baal ik er wel van, vooral omdat ik verwacht dat er niks mis mag gaan met zo'n dure telefoon. ;-)

Nogmaals dank voor jullie antwoord op mijn vraag.

Groetjes,

Lolita

lolbroeck 04-11-11 23:43

Ook wel eens een x aantal keren gehad. Maak me er niet zo druk om omdat er zoveel factoren meespelen die een rol kunnen spelen ;)
Zoals warmte, crash van een app, jailbreak, storing, lege batterij, enz.

Lolita 04-11-11 23:47

Misschien een idee om me wat minder druk te maken? ;-)

Mijn vriend zei al tegen me dat zijn iPod of laptop ook wel eens vast liep, ook geen reden om meteen in paniek te raken, haha.

lolbroeck 04-11-11 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lolita (Bericht 731311)
Misschien een idee om me wat minder druk te maken? ;-)

Mijn vriend zei al tegen me dat zijn iPod of laptop ook wel eens vast liep, ook geen reden om meteen in paniek te raken, haha.

Inderdaad, daar geef ik je vriend gelijk in ;)
Het is tenslotte geen super apparaat zoals de gadgets van James Bond :P

Lolita 04-11-11 23:54

Haha, je hebt helemaal gelijk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.