//

dead on arrival 4S applestore

dead on arrival 4S applestore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kocht via Applestore een 4S, die kwam binnen maar er is geen geluid of beeld, of zelfs maar een werkend ledje. Compleet dood. Ging naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-11, 20:17
tegertje tegertje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard dead on arrival 4S applestore

Kocht via Applestore een 4S, die kwam binnen maar er is geen geluid of beeld, of zelfs maar een werkend ledje. Compleet dood.
Ging naar de winkel (Lab9, officieel aangeduid), maar die melden dat toestellen via Applestore niet via hen kunnen omgeruild of hersteld worden.
Belde naar Apple support en na half uur allerlei combinaties toetsen en aansluiting aan pc te proberen kwam er nog steeds geen enkel teken van leven.
Conclusie van de technieker was dat wellicht al mijn pc's een software of virusprobleem hebben (mijn andere iPhones hebben daar nog nooit last van gehad) en dat daarom die 4S niet wil opstarten !!
Hij stuurde me naar de winkel die niet wil/mag helpen. Zware argumentatie dat ik een nieuwe werkende iPhone wil - heb uiteindelijk meer als 800€ betaalt, baten niet, ik kreeg zelfs geen callnummer gelogd !!
Schandalige support !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-11, 21:52
Guest-20190430163756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer het even met een andere computer, liefst een Mac natuurlijk.
Als ie echt niet werkt heb je recht op een nieuwe, dus laat je ook geen reparatie aansmeren. DOA is altijd recht op een nieuwe. Indien ze je van het kastje naar de muur blijven sturen, kan je altijd nog de consumentenbond erbij halen. De garantievoorwaarden van Apple zijn juist nu een gevoelig onderwerp (tros radar).
  #3  
Oud 04-11-11, 22:10
SanderDB SanderDB is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 28
Standaard

Dat kan normaal toch niet aan een virus op de PC ofzo liggen?
Sinds iOS 5 kan je toch je iPhone 'instellen' en activeren via de iPhone zelf, zonder tussenkomst van iTunes op de PC?
Inderdaad spijtig van de support, ook erg dat een nieuwe iPhone gewoon niet werkt.
Hoop voor jou dat het snel in orde komt! Succes
  #4  
Oud 04-11-11, 22:26
tegertje tegertje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190430163756 Bekijk bericht
Probeer het even met een andere computer, liefst een Mac natuurlijk.
Als ie echt niet werkt heb je recht op een nieuwe, dus laat je ook geen reparatie aansmeren. DOA is altijd recht op een nieuwe. Indien ze je van het kastje naar de muur blijven sturen, kan je altijd nog de consumentenbond erbij halen. De garantievoorwaarden van Apple zijn juist nu een gevoelig onderwerp (tros radar).
Probeerde met de technieker aan de telefoon verschillende computers uit, die niks met elkaar te maken hebben, maar ik heb geen MAC. Lijkt me ook beetje duur om support voor een iPhone te krijgen. Ik dacht dat een telefoon ook zonder computer moet kunnen opstarten, als ik het maar een apple logo of zo erop krijgen.
  #5  
Oud 02-03-12, 08:09
brooks.nl brooks.nl is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Geldrop
Berichten: 33
Standaard

Ik heb in mijn vriendenkring inmiddels 3!!!! personen zitten die de afgelopen twee weken een iPhone 4S 16Gb hebben aangeschaft en allen hadden een DOA. Enkel wil hij opstarten als de iphone op netstroom aangesloten is, sluit je hem aan op de pc, doet hij niets.
lijkt mijn inziens dat er een slechte serie (brasiliaans??) op de markt is, waarbij de accu/oplaadmodule niet goed werkt of defect is.
  #6  
Oud 02-03-12, 08:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Pc moet de iPhone eerst 'herkennen' als USB device. Anders wordt er idd niet gestart met laden. Is met de USB poorten van de computers op mijn werk ook. Het (aangepaste) besturingssysteem herkent de iPhone niet, dus de iPhone wordt niet opgeladen. Misschien dat daar een probleem zit?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AppleStore geen bevestigings-email Coentje44 iPhone algemeen 8 24-09-10 08:53
iphone hersteld door winkel, kan niet meer in applestore gametje iPhone Apps 1 27-12-08 18:17
Dead strip hallonozems iPhone algemeen 0 19-08-08 21:14
Is iSkin REVO bij de applestore in Nl te koop? orli iPhone accessoires en onderdelen 3 29-04-08 11:00
applestore in boston? Fizzy Koopinformatie USA 9 14-02-08 21:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:37.