//

4s lader nu al stuk!

4s lader nu al stuk! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hopi mensen. ik lig net op bed en kijk naar mijn telefoon is hij ineens niet meer aan het laden.het blokje is stuk want aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-11, 00:42
martijndk1983 martijndk1983 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: oss
Berichten: 171
Standaard 4s lader nu al stuk!

hopi mensen.

ik lig net op bed en kijk naar mijn telefoon is hij ineens niet meer aan het laden.het blokje is stuk want aan de pc laad hij wel met hetzelfde kabeltje
nu heb ik er een mophie plus aanhangen kan het zijn dat daardoor het blokje stuk is dat hij bv meer vermogen vraagt dan het blokje kan de voeding kan geven.lijkt me niet aangezien apple achter het produkt van mnophie staat.

de garantie is wereldwijd als ik het goed heb de mijne komt uit frankrijk en uiteraard met bon.

aangezien de lader 29 euro kost is het toch de moeite om het aan te kaarten en een nieuwe te claimen normaal gezien heb ik zoiets van koop wel een neiuwe maar ja toch weer 30 euro.

kan ik de garantie claimen bij icentre
op de site staat wel iets over reparatie maar dat is dus niet met iphones maar ja dit is een accesoirre.

iemand enig idee of waar ik anders terecht kan.

groetjes

Laatst gewijzigd door martijndk1983; 05-11-11 om 00:48. Reden: extra info mophie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-11, 09:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn persoonlijke ervaring is dat een officiële Apple Reseller die dingen zonder veel omhaal, en zonder dat het woord garantie ter sprake komt, omruilt tegen een nieuwe.
  #3  
Oud 05-11-11, 13:15
martijndk1983 martijndk1983 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: oss
Berichten: 171
Standaard

Net bij icentre geweest en ze hebben hem opgestuurd en krijg waarschijnlijk een nieuwe.
  #4  
Oud 05-11-11, 13:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ook goed Ik heb dat eens in Duitsland meegemaakt. Die "Genius" in de Apple Store bekeek dat ding eens, gooide het in de prullenmand en gaf mij een spiksplinternieuwe.

Misschien dat dat in Holland iets anders werkt.
  #5  
Oud 05-11-11, 15:51
martijndk1983 martijndk1983 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: oss
Berichten: 171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ook goed Ik heb dat eens in Duitsland meegemaakt. Die "Genius" in de Apple Store bekeek dat ding eens, gooide het in de prullenmand en gaf mij een spiksplinternieuwe.

Misschien dat dat in Holland iets anders werkt.

eerst zei de medewerker dat het geen garantie was omdat hij in frankrijk was gekocht.
toen beweerde ik dat bij losse toestellen wereldweide garantie van toepassing is.hij ging dat navragen en ik bleek achteraf gelijk te hebben.
beetje jammer dat ze een lader van 3 weken oud op moeten sturen maar ja heb er thuis nog wel een liggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad Lader?? appleiphone iPad algemeen 4 04-07-10 11:08
Lader Peernij iPad algemeen 6 29-05-10 22:37
wekker en lader marcelca iPhone accessoires en onderdelen 5 24-08-09 11:23
Lader geluidje Venture iPhone algemeen 2 18-02-09 21:54
US Lader Iphone gvdkolk Archief 2 20-03-08 09:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.