iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4S rammelen van behuizing bij trilstand (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/103570-iphone-4s-rammelen-behuizing-trilstand.html)

djmartain 05-11-11 01:59

iPhone 4S rammelen van behuizing bij trilstand
 
Heeft er iemand bij zijn 4S een gelijkaardig probleem?
In onderstaande video wordt het probleem zeer duidelijk:

iPhone 4S Vibrate Rattle/Buzzing - YouTube

Ik heb dit probleem dus ook en ben van plan mijn iPhone te laten vervangen. Aankoop is gebeurt in de belgische apple store.

Pascal717 05-11-11 02:17

Dat probleem heb ik ook. De mijne gaat ook weg voor vervanging :(

Roger525 05-11-11 13:51

Same here, ik ga 'm ook terugsturen denk ik. Maandag Apple maar es ff bellen hierover (hij komt uit de apple store). Hopelijk repareren ze 'm en krijg ik geen nieuwe, want heb verder totaal geen problemen met dit toestel (geel scherm, ontvangst, simkaart gezeur etc).

Rtotheobin 09-11-11 16:15

Een kwartier geleden had ik dit probleem nog, even geschud met de telefoon en nu probeerde ik het probleem te laten zien aan een vriend van me, maar nu maakt hij dat ratelende geluid ineens niet meer. :eek:

Maar goed, als het weer gaat ratelen dan vraag ik een replacement aan, want dit hoort natuurlijk niet zo te zijn.

sjimmy 09-11-11 16:59

Ik heb het net ook een paar keer geprobeerd en heb het de ene keer wel en de andere keer niet? Niet heel storend lijkt mij? Of zit er dan echt iets fout bij de telefoon?

Rtotheobin 09-11-11 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmy (Bericht 733774)
Ik heb het net ook een paar keer geprobeerd en heb het de ene keer wel en de andere keer niet? Niet heel storend lijkt mij? Of zit er dan echt iets fout bij de telefoon?

Dit dus. Ik twijfel of ik hem laat vervangen want het probleem is er soms niet en soms wel, nadat ik mijn bericht getypt had begon hij wel weer even te ratelen bij een telefoontje.

Op de langetermijn denk ik wel dat dit me gaat irriteren. Even aankijken dus?

DieterV 09-11-11 21:22

Ik heb net hetzelfde. Ik heb hem bij mobistar gehaald, en ik vrees dat ze dit daar niet als een probleem gaan zien.

Pascal717 09-11-11 21:47

Ik zou het gewoon laten maken. Je bent wel eventjes de iPhone kwijt. Morgen ontvang ik een nieuwe iPhone 4s en dan gaat mijne defecte hersteld worden bij Mobistar.

DieterV 09-11-11 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 733925)
Ik zou het gewoon laten maken. Je bent wel eventjes de iPhone kwijt. Morgen ontvang ik een nieuwe iPhone 4s en dan gaat mijne defecte hersteld worden bij Mobistar.

je hebt dus een nieuwe gekregen van mobistar?

Pascal717 09-11-11 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DieterV (Bericht 733935)
je hebt dus een nieuwe gekregen van mobistar?

Neen, geven gene nieuwe. Word gewoon onder garantie hersteld. Ben je hem 10 werkdagen kwijt :)

DieterV 09-11-11 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 733963)
Neen, geven gene nieuwe. Word gewoon onder garantie hersteld. Ben je hem 10 werkdagen kwijt :)

krijg je dan een vervangtelefoon?

Pascal717 10-11-11 02:05

Neen, ik heb gewoon 2 iPhones besteld gehad. En dan ga ik nu de 2de gebruiken. Ze hebben bij mobistar wel vervangtoestellen, maar geen iPhones :)

DieterV 10-11-11 02:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 734000)
Neen, ik heb gewoon 2 iPhones besteld gehad. En dan ga ik nu de 2de gebruiken. Ze hebben bij mobistar wel vervangtoestellen, maar geen iPhones :)

ai, dan zit ik al met een probleem met mijn micro-sim :)
Lees trouwens op diverse sites dat er veel mensen zijn met dit probleem, en die mensen die een ander toestel krijgen, hebben meestal na een tijdje opnieuw last van de trilfunctie.

kal_el 10-11-11 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DieterV (Bericht 734003)
ai, dan zit ik al met een probleem met mijn micro-sim :)
Lees trouwens op diverse sites dat er veel mensen zijn met dit probleem, en die mensen die een ander toestel krijgen, hebben meestal na een tijdje opnieuw last van de trilfunctie.

je kan zo'n microsim ook in een gewone gsm steken hoor ;)
werkt perfect, je moet gewoon iets meer foefelen als het een schuif systeem is.
Als het een kliksysteem is (ijzertje omhoog klikken, sim erin leggen, ijzertje toedoen) is het heel eenvoudig.

Rtotheobin 10-11-11 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DieterV (Bericht 734003)
ai, dan zit ik al met een probleem met mijn micro-sim :)
Lees trouwens op diverse sites dat er veel mensen zijn met dit probleem, en die mensen die een ander toestel krijgen, hebben meestal na een tijdje opnieuw last van de trilfunctie.

Daarom weet ik niet of het de tijd zonder iPhone waard is..

Pascal717 10-11-11 10:09

Er bestaat toch ook een micro sim adapter! Weet wel niet of ze die bij Mobistar hebben?

kal_el 10-11-11 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 734077)
Er bestaat toch ook een micro sim adapter! Weet wel niet of ze die bij Mobistar hebben?

bestel er desnoods eentje op ebay.
Als je van omgeving gent bent wil ik er gerust eentje in je brievenbus deponeren (heb er zo'n 50-tal en koste mij misschien 10 eurocent per stuk).

Dus mocht je in de buurten van gent wonen, wil ik er wel eentje dumpen voor jou.

djmartain 15-11-11 22:54

Ik heb van Apple gisteren mijn vervangtoestel gekregen. En deze heeft het niet :) En de 'defecte' iPhone zijn ze vandaag terug komen ophalen. Dus eigenlijk niet zonder iPhone gezeten :) Alhoewel ik het toestel voorlopig nog niet gebruik hehe

devi2012 15-11-11 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djmartain (Bericht 736551)
Ik heb van Apple gisteren mijn vervangtoestel gekregen. En deze heeft het niet :) En de 'defecte' iPhone zijn ze vandaag terug komen ophalen. Dus eigenlijk niet zonder iPhone gezeten :) Alhoewel ik het toestel voorlopig nog niet gebruik hehe

inderdaad, Afgelopen vrijdag mijn 4s binnen gekregen met het stomme vibratie geluid,,
Gister gebeld en bevestigd dat ik een vervangend toestel krijg, en hij komt morgen al binnen
en heb de oude nog ingebruik :) die ze nog moeten komen ophalen,, Wel een top service

ben benieuwd :)

jedepe 17-11-11 19:22

Heb vorige week donderdag mijn nieuwe iphone 4s ontvangen, en hoorde een rammeltje toen ik hem neer lag. Als ik rechtsboven met mijn vinger tegen de iPhone tik lijkt het wel alsof er daar iets los zit. Ik vorige week vrijdag de apple store gebeld, ze zouden direct een nieuwe sturen. Deze heb een een week later (vandaag) gekregen, maar toen ik hem uitpakte kwam ik erachter dat deze hetzelfde probleem heeft. Hier baal ik echt van! :(
Zijn er mensen die er geen last van hebben, of hoort het bij deze iPhone (wat ik niet denk).
Ze komen morgen mijn oude defecte ophalen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.