//

Amerikaanse Iphone activeren

Amerikaanse Iphone activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb zonet een Amerikaanse iPhone 4s binnen gehad. Nu zit ik met een probleem dat ik de iPhone 4s niet kan activeren met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-11, 13:42
diegonicolas diegonicolas is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard Amerikaanse Iphone activeren

Hallo, ik heb zonet een Amerikaanse iPhone 4s binnen gehad. Nu zit ik met een probleem dat ik de iPhone 4s niet kan activeren met mijn T-mobile simkaart.
Ik heb de Verizon simkaart die erbij zat wel gebruikt om voorbij de welkom schermen te komen. Maar als ik later de Verizon simkaart verwissel met mijn T-mobile sim dan krijg de melding rechtboven in de hoek dat ik geen service heb.

Wie kan mij helpen aub.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-11, 14:09
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Heb je een 4S met of zonder simlock gekocht?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 05-11-11, 14:20
diegonicolas diegonicolas is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

volgens de Ebay verkoper zonder simlock. hoe kan ik daar achter komen?
  #4  
Oud 05-11-11, 14:23
plvkat plvkat is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diegonicolas Bekijk bericht
volgens de Ebay verkoper zonder simlock. hoe kan ik daar achter komen?
Model number ff door google halen wil weleens keys opleveren of je iPhone sim lock free is
  #5  
Oud 05-11-11, 14:25
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diegonicolas Bekijk bericht
Hallo, ik heb zonet een Amerikaanse iPhone 4s binnen gehad. Nu zit ik met een probleem dat ik de iPhone 4s niet kan activeren met mijn T-mobile simkaart.
Ik heb de Verizon simkaart die erbij zat wel gebruikt om voorbij de welkom schermen te komen. Maar als ik later de Verizon simkaart verwissel met mijn T-mobile sim dan krijg de melding rechtboven in de hoek dat ik geen service heb.

Wie kan mij helpen aub.
Als hij simlock vrij is moet hij minimaal 30 minuten aan iTunes hangen. Dan moet je ook wel eerst terug naar het logo, itunes-usb.. en dan met jouw t-mobile sim aan itunes hangen. suc6
  #6  
Oud 05-11-11, 14:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diegonicolas Bekijk bericht
Ik heb de Verizon simkaart die erbij zat wel gebruikt om voorbij de welkom schermen te komen. Maar als ik later de Verizon simkaart verwissel met mijn T-mobile sim dan krijg de melding rechtboven in de hoek dat ik geen service heb.
Dat is een heel speciaal geval

De iPhone is nu met de Verizon UIM (niet SIM) geactiveerd en zoekt waarschijnlijk naar een CDMA netwerk.

Steek de T-Mobile SIM er in en herstart de iPhone eens, misschien dat hij dan omschakelt naar GSM.
  #7  
Oud 05-11-11, 14:50
diegonicolas diegonicolas is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Mensen bedankt voor jullie antwoorden maar niets blijkt te helpen.
Ik heb de T-mobile simkaart ingestoken en opnieuw geprobeerd te activeren. Ik krijg de volende melding:

Alleen compatible SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.

Waarschijnlijk toch gesimlocked. Is er een andere oplossing mensen? Hulp aub.
  #8  
Oud 05-11-11, 14:53
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Als deze een simlock heeft is er jammergenoeg geen andere oplossing. Velen denken goedkoper uit te zijn met een iPhone uit de USA te laten overkomen maar op het einde van de rit kom je dan dergelijke zaken tegen.

ik hoop dat je alsnog ene oplossing kan vinden maar ik betwijfel het ....
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #9  
Oud 05-11-11, 14:55
diegonicolas diegonicolas is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Is dit ook niet met een (toekomstige) Jailbreak te verhelpen?
  #10  
Oud 05-11-11, 14:56
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

ziet er niet echt naar uit ... kijk maar naar de iPad 2
  #11  
Oud 05-11-11, 17:37
diegonicolas diegonicolas is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Hoe was dat bij voorgaande iphones? Hadden de iPhone 3GS en 4 ook hetzelfde probleem?
  #12  
Oud 05-11-11, 17:45
thiebapa thiebapa is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Alser een Verizon simkaart bijzat heb je pech! Er werd bij de lancering in de U.S. Gezegd Dat de eerste toestellen allemaal een simlock zouden hebben ( of Verizon, of AT&T, of Sprint !!!) Non Simlock toestellen worden nu pas gelanceerd in de U.S.
Daar is spijtig genoeg niets aan te doen, tenzij verkopen aan een Amerikaan die op Verizon wil!
  #13  
Oud 05-11-11, 18:07
diegonicolas diegonicolas is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Dat verhaal begrijp ik nu wel maar me vraag is nu of er in het verleden hetzelfde geval was met oudere iphones, die later doormiddel van een jailbreak/hack toch geactiveerd kunnen worden.
  #14  
Oud 05-11-11, 18:10
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diegonicolas Bekijk bericht
Dat verhaal begrijp ik nu wel maar me vraag is nu of er in het verleden hetzelfde geval was met oudere iphones, die later doormiddel van een jailbreak/hack toch geactiveerd kunnen worden.
Irrelevant omdat er vroeger geen gecombineerd GSM/CDMA toestel was?
  #15  
Oud 08-11-11, 22:04
diegonicolas diegonicolas is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Nou mensen het is me toch gelukt. Ik heb mijn verizon iPhone 4s in gebruik met mijn t-mobile simkaart. Hoe? Ik heb goed gegoogled en zag dat verizon en sprint klanten hun iPhone onder bepaalde voorwaarden kunnen laten unlocken. Dus heb ik diegene die mij de iPhone uit de vs heeft gestuurd dit laten regelen. En voilà. Dus heb ik geen PECH en ben ik wel goedkoper uit dan hier in Europa en met garantie!!!!!
  #16  
Oud 08-11-11, 22:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Proficiat

Dat is goed nieuws voor toekomstige Amerikavaarders, die moeten er dan wel op letten dat ze een Verizon of Sprint iPhone kopen en geen AT&T.

Succes verder gewenst met uw iPhone
  #17  
Oud 08-11-11, 22:46
diegonicolas diegonicolas is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Nog even een toelichting op de unlock methode.

Beide providers (verizon en sprint) unlocken de telefoon alleen aan bestaande klanten)
Verizon: je moet als klant van verizon minimaal 60 dagen klant zijn en je telefoon rekeningen op tijd betaald hebben. Ook kan een verizon klant alleen maar 1 keer in de 10 maanden een unlock code voor zijn toestel aanvragen. (dit is zo om doorverkoop van telefoons te voorkomen)

Dus let goed op als je een iPhone uit de states besteld!!! Spreek met de persoon die het toestel aanbied af dat hij/zij de unlock aanvraagt.

En vraag hem/haar om de waarde van het poststuk te verlagen zodat je niet zoveel invoeringskosten hoest te betalen.

Succes!!!!!
  #18  
Oud 08-11-11, 23:33
CJS CJS is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diegonicolas Bekijk bericht
Nog even een toelichting op de unlock methode.

Beide providers (verizon en sprint) unlocken de telefoon alleen aan bestaande klanten)
Verizon: je moet als klant van verizon minimaal 60 dagen klant zijn en je telefoon rekeningen op tijd betaald hebben. Ook kan een verizon klant alleen maar 1 keer in de 10 maanden een unlock code voor zijn toestel aanvragen. (dit is zo om doorverkoop van telefoons te voorkomen)

Dus let goed op als je een iPhone uit de states besteld!!! Spreek met de persoon die het toestel aanbied af dat hij/zij de unlock aanvraagt.

En vraag hem/haar om de waarde van het poststuk te verlagen zodat je niet zoveel invoeringskosten hoest te betalen.

Succes!!!!!
Bedankt voor de duidelijke uitleg en gefeliciteerd ermee!!
Wat je bedoel je precies met de waarde van het poststuk te verlagen als ik vragen mag?
  #19  
Oud 08-11-11, 23:44
diegonicolas diegonicolas is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Ik bedoel ermee dat je bijvoorbeeld $750 betaald voor een iPhone via eBay dat je de verzender vraagt om op de douane papieren een lager bedrag in te vullen, zoals in mijn geval $400.
Dan betaal je dus alleen over de $400 dollar en de verzendkosten invoerrechten en niet over de $750.
Anders ben je (bijna)even duur uit als in nl
  #20  
Oud 08-11-11, 23:45
CJS CJS is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard

Oke op die manier! I get it!
Reageren

Labels
activeren, amerikaanse iphone 4s, iphone 4s, verizon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
amerikaanse iphone 4 happydroopy iPhone algemeen 4 19-08-11 14:58
Activeren amerikaanse iPhone. Rogerpro iPhone algemeen 7 25-05-10 18:34
amerikaanse iphone activeren. Rogerpro iPhone algemeen 1 04-05-10 16:20
amerikaanse iphone ? tim2shane Koopinformatie USA 0 21-01-10 16:09
amerikaanse iphone 3g thibi Archief 2 15-07-08 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.