iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Opnemen zonder schuifknop. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/10362-opnemen-zonder-schuifknop.html)

Jassie 31-03-08 20:10

Opnemen zonder schuifknop.
 
Kon het nergens vinden dus vandaar deze vraag:

Als Iphone in grendel modus staat en er komt gesprek binnen moet je groene schuifknop schuiven om te beantwoorden.
Als Iphone ontgrendelt is en er komt gesprek binnen dan krijg je twee knoppen. Een met "weigeren" en een met "antwoorden".

Nu is mijn vraag of er in die grendel modus ook wat software is zodat ik die twee knoppen krijg met "weigeren" en "antwoorden".

croiman 31-03-08 20:13

neeee...........................

truckdiver 31-03-08 20:16

als je je gesprek wil weigeren en doorsturen nr je voicemail kan je je powerbutton 2xindrukken

Jassie 31-03-08 20:21

Nee, wil gewoon opnemen met weigeren en antwoorden als telefoon geblokkeerd is. Heb geen voicemail.

Nikooos 31-03-08 20:22

Nou dat kan dus niet. Of iemand moet dat gaan programmeren ;)
Lijkt me toch duidelijk :p

Stiruam 31-03-08 20:29

Jawel das wel mogerlijk :D Geef me even en ik heb wat voor je :p

Greetz, Stiruam

Bomans 31-03-08 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 90529)
Jawel das wel mogerlijk :D Geef me even en ik heb wat voor je :p

Greetz, Stiruam

Ik ben benieuwd ...

truckdiver 31-03-08 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jassie (Bericht 90522)
Nee, wil gewoon opnemen met weigeren en antwoorden als telefoon geblokkeerd is. Heb geen voicemail.

druk je 1x op je powerbutton?wordt hij dan ook niet geweigerd?

Jassie 31-03-08 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 90536)
druk je 1x op je powerbutton?wordt hij dan ook niet geweigerd?

Ik wil niet weigeren. Ik wil gewoon mijn telefoon opnemen als die geblokkeerd is met een "beantwoorden"-knop en niet met die schuifknop.

iScorpio 31-03-08 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 90529)
Jawel das wel mogerlijk :D Geef me even en ik heb wat voor je :p

Greetz, Stiruam

Ook ik wacht in spanning af.

Stiruam 31-03-08 20:53

Nah het lukt al redelijk nu wil alleen customize de folders niet laten zien waar ik bestanden in kan zetten... Kan em niet vinden via ssh

Greetz, Stiruam

Edit ik moet nu even stoppen helaas maar ik zal alvast even vertellen waarom ik denk dat dit moet kunnen: Hier is een TapToUnlock Schermpje wat dus de slider vervangt door een knop die de hele slider vult dus zodra ie aangeraakt wordt is ie meteen bij het einde... Dit valt te porten omdat je netzoals het "slide to unlock scherm" plaatje ook het "slide to answer" plaatje kan aanpassen... Morge weer meer :p

croiman 05-04-08 15:17

1 Bijlage(n)
sh*t ja, das juist, ik heb die taptounlock button.

De map uitpakken en map in je iphone zetten via ssh in de mappen Library/Customize/Callsliderimages en Library/Customize/MainSliderImages.

Daarna na Customize gaan en de tap nemen, nu hoef je alleen maar te drukken in die zone, NIET meer te schuiven. Hoipelijk is dit ongeveer wat je zocht? Drukken, niet schuiven. Hier zitten er 5 in waaruit je kunt kiezen.

Jassie 05-04-08 16:52

Ik zie "Customize" helemaal niet onder library staan :confused:. Kan eigenlijk ook niet ergens anders die map van "MainSliderImages" vinden. Ik heb dat programma van customize wel geinstalleerd.

Undertaxxx 05-04-08 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jassie (Bericht 93756)
Ik zie "Customize" helemaal niet onder library staan :confused:. Kan eigenlijk ook niet ergens anders die map van "MainSliderImages" vinden. Ik heb dat programma van customize wel geinstalleerd.

Mss wordt je hier wijzer van ;)

YouTube - Modded Customize For 1.1.4 Firmware


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.