//

Iphone stoort 's nachts op audio docking station

Iphone stoort 's nachts op audio docking station discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb sinds augustus 2011 een iphone 4 met een audio docking station. (xtrememac). Elke nacht laad ik hem via dat dock op, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-11, 13:11
jerkar jerkar is offline
• iOS 4.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 12
Standaard Iphone stoort 's nachts op audio docking station

Hallo allemaal

Ik heb sinds augustus 2011 een iphone 4 met een audio docking station. (xtrememac). Elke nacht laad ik hem via dat dock op, en in het begin ging dat prima.
Sinds een paar weken stoort mijn telefoon 's nachts op de speaker, net of er iemand " gaat" bellen, maar niemand die belt.
Erg vervelend als dit meerdere keren per nacht gebeurt.

In de situatie zelf is niets veranderd, zelfde slaapkamer, zelfde plek etc etc
Wie kan mij helpen bij dit probleem? Ik zou het nogal zonde vinden als ik het docking station aan de kant moet gaan leggen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-11, 13:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De ontvangst veldsterkte van het 3G signaal is te zwak geworden, de iPhone schakelt om op GPRS(=GSM). Om de zoveel tijd gaat de iPhone tegen het GSM Base Station vertellen dat hij nog leeft. Het audio docking station is niet goed afgeschermd en pikt het GSM signaal op.

Koop een beter afgeschermd audo docking station of zet de iPhone 's nachts in vliegtuigmodus.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een Iphone 4 docking station met Audio aansluiting Smeikkie iPhone accessoires en onderdelen 4 18-12-10 17:30
Docking station voor audio Robzster iPhone algemeen 0 01-11-10 15:25
Iphone docking station met digitale audio-out Xplod iPhone accessoires en onderdelen 1 06-07-10 13:08
iPhone 4 Music Docking Station SPehlivan iPhone accessoires en onderdelen 0 18-06-10 07:26
iPhone docking / speaker station zalex iPhone accessoires en onderdelen 1 24-07-09 01:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.