//

Alle instellingen herstellen.. (wat gebeurt er?)

Alle instellingen herstellen.. (wat gebeurt er?) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een korte vraag over het herstellen van een 3GS Indien ik via Instellingen de iPhone op nieuw wil instellen..via 'Herstel alle instellingen' wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-11, 14:52
Christiaanvr Christiaanvr is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 16
Standaard Alle instellingen herstellen.. (wat gebeurt er?)

Ik heb een korte vraag over het herstellen van een 3GS

Indien ik via Instellingen de iPhone op nieuw wil instellen..via 'Herstel alle instellingen'

wat gebeurt er dan exact? Houd ik dan iig mijn berichten geschiedenis van e-mail, WhatsApp e.d.?

Ik wil dit proberen ivm met een probleem betreft het geluid...

Laatst gewijzigd door Christiaanvr; 06-11-11 om 15:41.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat gebeurt er precies tijdens de activatie van de iPhone? Theije iPhone algemeen 5 26-11-11 15:41
Sim-kaart verwijderen, wat gebeurt er met alles? Rickiuz iPhone algemeen 3 19-01-11 18:25
Wat gebeurt er bij updaten? rbn-93 Jailbreak 2 18-10-10 19:13
Wat gebeurt er met apps als ik een nieuwe iPhone koop? HaKeeM Archief 1 14-12-09 22:36
Mn tweede iPhone3G: wat gebeurt er met de bestaande applicaties? praeses iTunes 2 13-11-08 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.