iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   "iPhone annuleert de synchronisatie?" (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/10369-iphone-annuleert-de-synchronisatie.html)

yingie 31-03-08 20:42

"iPhone annuleert de synchronisatie?"
 
1 Bijlage(n)
Vandaag m'n iPhone gerestored en iLibertyX eens geprobeerd. Liep allemaal gesmeerd totdat ik m'n iPhone ging syncen met iTunes. Ik kreeg bijgevoegde melding dat mijn 'email niet gesynchroniseerd kon worden omdat iPhone de synchronisatie geannuleerd heeft'... terwijl de iPhone daarna rustig doorging met het syncen van muziek.

Iemand een idee wat hier aan de hand is?

yingie 31-03-08 20:49

Kan een slotje op. Ik heb mijn Gmail-account even handmatig op de iPhone ingevoerd en daarna syncte iTunes wél mijn beide email-accounts. Vreemd, maar goed:rolleyes:

E.T 02-04-08 23:55

Nu, ik heb hetzelfde probleem. Misschien door Bossprefs. Die is er nu af en ik heb geupdate van 1.1.3 naar 1.1.4 en nog steeds krijg ik de melding: "iTunes kan e-mail accounts niet synchroniseren met de iPhone 'naam' omdat de iPhone de synchronisatie geannuleerd heeft'.

De overige 'instellingen' kan ik wel syncen.

Opnieuw invoeren van een e-mail acount (imap) lukt niet.
De e-mail gegevens uit Mail van mijn Mac overzetten geeft dezelfde foutmelding...ra ra....iemand een suggestie of oplossing?

yingie 03-04-08 00:19

Probeer eens een Gmail account aan te maken op internet op je Mac en die vervolgens handmatig op je iPhone invoeren. Dat werkte bij mij in elk geval. Gewoon naar 'nieuw account' gaan en daar 'Gmail' kiezen en dan je gegevens invullen. Bij mij bleek iTunes daarna geen probleem meer te hebben met het syncen van mijn mail-accounts.

E.T 03-04-08 07:26

Bedankt voor je reactie.

Ik had Gmail accounts tussen mijn e-mail accounts.

Toch ff een aangemaakt en ingevoerd op de iPhone. De gegevens worden gecontroleerd en accoord bevonden. Bij het opslaan van het account bevriest het scherm. ALs ik vervolgens mijn home knop indruk en terug ga naar mail zijn mijn opgeslagen instellingen weer weg.

Mijn imap accounts krijg ik niet een geverifieerd/gecontroleerd. Hier loopt hij dan op vast.

truckdiver 03-04-08 07:53

backups via itunes teruggezet na het unlocken?mag je niet doen!
iphone als nieuwe iphone laten herkennen na herstel en unlocken nr 1,1,4

E.T 03-04-08 07:57

Jep, daar ben ik zo net mee begonnen....ik laat de uitkomst hier weten.

Ja dat heeft het probleem opgelost, maar dit betekent dus wel dat je alle instellingen, notes, etc kwijt bent.

yingie 03-04-08 09:27

Yup, maar je kunt in iTunes gewoon weer aanvinken wat je gesynct wil hebben en je bent weer (zo goed als) up-to-date:)

M-ProjecT 27-05-09 11:14

De oplossing is heel simpel. In BossPrefs onder de knop "More" de Fix "User Dir Permissions" uitvoeren. Op deze manier krijgen (oude) Applicaties de mogelijkheid om informatie terug te schrijven naar de iPhone zoals email-accounts.

Note.: de iPhone opnieuw installeren is niet "altijd" de oplossing ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:01.