iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4S gloeiend heet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/103694-iphone-4s-gloeiend-heet.html)

terrorsource 06-11-11 17:52

iPhone 4S gloeiend heet
 
Hebben er meer mensen last van dat de iPhone 4S gloeiend heet wordt als hij oplaad en je bent erop bezig ?

Ik zat net Asphalt te spelen terwijl hij aan het opladen was en ik liet hem na een paar minuten zowat uit me handen vallen zo warm was hij geworden.

Het plekje waar hij warm wordt is een paar cm onder de camera aan de achterkant, laat dit nou ook het plekje zijn waar de A5 processor zit, maar dan nog, hij zou toch niet zó warm moeten worden dat je je vingers eraan verbrand ?

kal_el 06-11-11 18:50

helemaal niet normaal.
Ik heb er voorbeeld geen last van.

gserban 07-11-11 13:51

Geen last van enkel als hij in sigaretten lader zit en navigatie app gebruikt dan word hij erg warm maar zeker niet heet zoals jij omschrijft

ballegooier 07-11-11 13:58

Bij gamen en navigeren (zeker in combinatie met opladen) wordt mijn iPhone 4 ook erg warm. Maar heet, nee. Dat is niet normaal. Als het structureel of vaker voorkomt, tenminste. Misschien dat er ook nog een andere app of Apps op de achtergrond draaien of zelfs vastgelopen is; daar kan de iPhone wel warm van worden (als de processor continu vol belast wordt) Er zit natuurlijk geen koel vinnetje in een iPhone ;)

terrorsource 07-11-11 21:00

Als ik me 4S tijdens het opladen gebruik met "gewoon" mailen is er niks aan de hand, vooral met Asphalt komt het voor dat hij warm wordt.
Tijdens het opladen Asphalt spelen wordt binnen 5-10min gloeiend heet, zonder dat hij aan de stroom hangt is het 10-20minuten.

jandevoer 07-11-11 22:46

gloeiend heet goh wil daar wel eens een foto van zien

djdryy 07-11-11 22:52

mijne wordt warm maar heet niet

Jelphone 07-11-11 23:04

bij opladen wel.. maar niet zo extreem..

Yoshi2889 07-11-11 23:07

Ik zou zeggen dat je A5 aan het oververhitten is O_o

Als dat zo is dan ben ik bang dat als het zo door blijft gaan je binnen no-time net als mijn oude AMD PC een doorgebrand moederbordje hebt (nou zal het op de iPhone weinig voorkomen, je hebt een héél kleine kans dát het gebeurt)

terrorsource 14-11-11 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer (Bericht 732987)
gloeiend heet goh wil daar wel eens een foto van zien

bijdehandje...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yoshi2889 (Bericht 733008)
Ik zou zeggen dat je A5 aan het oververhitten is O_o

Als dat zo is dan ben ik bang dat als het zo door blijft gaan je binnen no-time net als mijn oude AMD PC een doorgebrand moederbordje hebt (nou zal het op de iPhone weinig voorkomen, je hebt een héél kleine kans dát het gebeurt)

Ik ben het ook in de gaten aan het houden, valt me echt op dat het alleen voorkomt als ik Asphalt aan het spelen ben...

Yoshi2889 14-11-11 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door terrorsource (Bericht 735804)
Ik ben het ook in de gaten aan het houden, valt me echt op dat het alleen voorkomt als ik Asphalt aan het spelen ben...

Gebeurt het niet met andere intensieve 3D spellen?

Zoja, dan is het normaal. Mijn iPod word ook heet als ik Asphalt en NOVA speel (niet gloeiend heet maar wel als vingerverwarming, net als de ventilator van mijn iMac :D).

Zonee, dan weet ik het ook niet.

bartfluit 03-01-12 18:13

ik had dit ook met mijn vorige telefoon, een iphone 3gs, hij werd zo warm dat hij uitviel. veel gekoeld enzo, maar hij ging niet meer aan. opgestuurd naar apple en ze zeiden dat ze er niets aan konden doen. heb toen maar een nieuwe aangeschaft.

BF

ad9007i 03-01-12 19:24

mijn ipod wordt ook warm als ik asphalt (adrenaline) speel,
maar ik heb zo een rubberen ipod hoesje en die houd de warmte voor een deel tegen

en vooral aan de kan waar de batterij vast zit een het moederbord

RobinM 03-01-12 20:41

Heb je een hoesje erom heen? Daardoor kan de warmte minder goed weg, maar gloeiend heet mag je iPhone nooit worden.

ronald24e 03-01-12 21:03

zit dit even te lezen maar wat versta je precies onder gloeiend heet.......
Als hij warm wordt is dit inderdaad wel normaal en ik denk ook niet dat het veel meer is dan dat, of je moet je iphone niet meer vast kunnen houden van de warmte...tja dan zou ik hem maar eens inleveren voor garantie.

mrfred 03-01-12 21:34

Ik had er gisteren last van,niet tijdens het laden,maar gewoon in m,n zak,ook ineens batt leeg.vandaag weer geen last van,mss een app die aan is blijven staan,terwijl alles uit was:mad:

RobinM 03-01-12 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrfred (Bericht 754941)
Ik had er gisteren last van,niet tijdens het laden,maar gewoon in m,n zak,ook ineens batt leeg.vandaag weer geen last van,mss een app die aan is blijven staan,terwijl alles uit was:mad:

Heb je al naar 5.0.1 geüpdatet ?

mrfred 03-01-12 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RobinM (Bericht 754974)
Heb je al naar 5.0.1 geüpdatet ?

ja dat is hij wel

RobinM 03-01-12 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrfred (Bericht 755016)
ja dat is hij wel

Dan kun je het beste je iPhone opsturenvoor reparatie, aangezien 5.0.1 die problemen (met het snel leeglopen van de accu) moet oplossen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.