//

agenda gebruik i phone 4

agenda gebruik i phone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, sinds een paar weken heb ik een i phone 4 voor mijn werk. ik gebruik de agenda, deze is gesynchroniseerd met de outlook agenda ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-11-11, 17:04
avandersloot avandersloot is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard agenda gebruik i phone 4

hallo, sinds een paar weken heb ik een i phone 4 voor mijn werk. ik gebruik de agenda, deze is gesynchroniseerd met de outlook agenda van mijn werk. Ik wil hier ook mijn prive afspraken inzetten, is dit mogelijk zonder dat deze in de outlook agenda zichtbaar is?
groet Arie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-11, 17:19
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

Bijv. Voor privé een ander account aanmaken. iCloud of gmail oid. Dan kun je dus ook een tweede agenda aanmaken waar je de privé afspraken in zet.
  #3  
Oud 06-11-11, 19:40
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MathieuG Bekijk bericht
Bijv. Voor privé een ander account aanmaken. iCloud of gmail oid. Dan kun je dus ook een tweede agenda aanmaken waar je de privé afspraken in zet.

Als je de twee agenda's hebt kan je ze beide aanvinken en dan zijn ze beide zichtbaar in je iPhone agenda. Kijk wel goed uit als je nu afspraken toe gaat voegen op je iPhone dat ze wel in de goede agenda komen, zodat je privé afspraken niet zichtbaar worden in de Outlook van je werk en visa versa.

Succes,
Kees.
  #4  
Oud 06-11-11, 20:44
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Binnen outlook kun je afspraken markeren als prive. Je ziet dan wel staan dat er een afspraak is maar niet wat .de inhoud is niet zichtbaar.je ziet alleen een sleuteltje staan.
  #5  
Oud 06-11-11, 20:56
Sjef Sjef is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Ergens in Zeeland
Berichten: 43
Standaard

Ik had ditzelfde probleem en heb gewoon een nieuwe agenda aangemaakt in mijn postvak: rechtsklik op Postvak IN en dan kiezen voor nieuwe map, je kunt dan een nieuwe agenda aanmaken.
Voordeel is dat deze agenda niet zichtbaar is als je eigen agenda gedeeld is met bijvoorbeeld collega's. Ook kun je dan makkelijker afspraken via je iPhone in je agenda zetten omdat je dan alleen maar die agenda hoeft te selecteren (je kunt via de iPhone je afspraken niet markeren als privé).
__________________
 iPhone 5S 16GB (White)  iPad Mini Retina Wi-Fi 32GB (White) 
 MacBook Pro 13"  Apple TV 2 
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I phone snel leeg tijd gebruik & standby lopen synchroon Thermo iPhone algemeen 0 11-08-11 13:58
commercieel gebruik van ipad/phone gegevens gregre iPad algemeen 2 02-05-11 17:12
Twee dezelfde agenda op i-Phone ludovanderwinkel iTunes 1 27-04-10 21:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.