//

Toch mobiel dataverkeer bij Wi-Fi verbinding met iPhone 4s

Toch mobiel dataverkeer bij Wi-Fi verbinding met iPhone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple moet heel snel met analyse-tools komen waarmee je de herkomst van data- en batterijgebruik kam nagaan. Verhalen dat zij het zelf aan het verbeteren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-03-12, 09:32
Ruppi Ruppi is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard

Apple moet heel snel met analyse-tools komen waarmee je de herkomst van data- en batterijgebruik kam nagaan.
Verhalen dat zij het zelf aan het verbeteren zijn en wij gebruikers te dom zijn ken ik nu wel.
Het is in de praktijk eerder andersom (jailbreak tools terwijl Apple met niets komt, waar blijft iOS 5.1 nu b.v..)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-03-12, 13:01
jooskieffer jooskieffer is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 167
Standaard

misschien even als oplossing waardoor er misschien tijdens standby stand geen 3G meer wordt gebruikt:

Insomnia in cydia downloaden; Laat je Wi-Fi aanstaan in standby modus.
  #23  
Oud 04-03-12, 13:10
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GvO Bekijk bericht
Nog een potentiele bron van dataverkeer?? Dit is een vraag aan degene die hier hebben gereageerd.

Zou het kunnen: Op de iPhone 4s waar deze rubriek over begon staan apps gedownload met een bepaald Apple ID (persoon x) en apps gedownload met een ander Apple ID (persoon y). Nu doet persoon x op een andere iPhone enkele apps updaten, terwijl persoon y zijn iPhone op standby modus heeft staan. Kan het zijn dat deze update dan ook gepushed wordt naar iPhone van persoon y??

Of is dit helemaal niet mogelijk?

Ik hoor graag jullie reactie op deze theorie!!
Ja dat is mogelijk. Ik heb hier thuis 3 iphone,s op mijn id staan. Zodra ik een app koop word die ook automatisch op die twee andere iphone,s gezet.
  #24  
Oud 04-03-12, 18:35
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Onzin, want de backups naar iCloud gebeurt alleen via Wi-Fi en in standby modus.



Dit heb je zelf dan aangezet want deze staat standaard uit. En dan KPN of apps de schuld geven is niet erg netjes.
Bij mij stond dat vinkje dus wel om terwijl ik van t bestaan niet af wist!
Heb t nu uit gezet dus maar idd hier ook behoorlijk hoog data gebruik en geen idee wat
  #25  
Oud 20-12-12, 20:09
poesfanny poesfanny is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard

Zelfde probleem hier, sinds 2 maanden extreem veel dataverbruik. Heb op mijn afrekening gekeken en zie dat iedere nacht stipt om 03:00 mijn iphone vanalles doet?! Zelfs 1 x tot 422mb! Thuis zit ik altijd op Wi-Fi, op werk idem.. Vodafone geeft aan dat dit een veelvoorkomend probleem is op de 4s.. lekker verhaal :S

Dus als iemand hier de oplossing weet, hoor ik het graag!
Reageren

Labels
dataverkeer, extreem, ios5, iphone 4s, wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
GPS van iPhone (3G) valt onder mobiel dataverkeer? markvn iPhone Navigatie 5 06-03-11 18:38
Mobiel dataverkeer Miguelb iPhone algemeen 3 09-02-09 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:45.