//

Netwerk zoeken/geen netwerk vinden.

Netwerk zoeken/geen netwerk vinden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Maat van mij heeft dus ook de 4s maar deze laat me weten toen deze het ziekenhuis binnen ging de iphone geen netwerk vond? Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-11, 16:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Netwerk zoeken/geen netwerk vinden.

Maat van mij heeft dus ook de 4s maar deze laat me weten toen deze het ziekenhuis binnen ging de iphone geen netwerk vond? Deze zette de iphone eens uit en terug aan en dan had deze wel netwerk en zelfs 3G.

Deze had ervoor dat ook al gezegd paar dagen ervoor al dat'em dat bij hem thuis voor had, als de iphone bv mobiele data terug werd aangezet er geen netwerk was, dus geen e of 3G die tevoorschijn kwam?
Ik meende het wel lukte als deze vliegtuigmodus eens aanzette en terug uitzette maar das toch niet zoals het moet.

De vraag is nu; wat moet deze doen? Toch nog wachten op mss een nieuwe update binnekort van apple en hopen dat het probleem mss oplost of kan je dat door wat anders te doen oplossen of gewoon binnen steken dan maarja, ge weet ook wel, niemand wil graag z'n iphone voor 3-4weken kwijt zijn.

Ik heb met mijn 4s er geene last van, waar ik ook kom, die zoekt snel nadien naar z'n netwerk als deze ergens geen signaal heeft gehad.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2011 om 17:26 ----------

Niemand ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kan geen 3G netwerk vinden Olga.p2000 Overige providers Nederland 5 21-02-13 20:30
Melding GEEN NETWERK/ZOEKEN.. iPhone 3G, fw 4.2.1 berry-the-sound iPhone algemeen 13 15-02-12 22:31
iPhone 3G: Kan geen netwerk vinden xanderz94 Unlock 9 20-04-11 20:29
kan geen netwerk vinden chik002 iPhone algemeen 0 01-05-09 13:06
Geen T-Mobile netwerk vinden Paolo_Totti Archief 1 19-02-09 23:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:55.