//

Iphone 3g jailbreek error 36

Iphone 3g jailbreek error 36 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu eigenlijk al een dag bezig om dit op te lossen. Ik heb vanochtend me iphone uit elkaar gehaald en er een nieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-11-11, 20:28
Rutger91 Rutger91 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard Iphone 3g jailbreek error 36

Ik ben nu eigenlijk al een dag bezig om dit op te lossen. Ik heb vanochtend me iphone uit elkaar gehaald en er een nieuw beeldscherm opgegooid. Dat ging allemaal prima maar nu heb ik het probleem dat de iphone in recoverymode vastzit. Heb al een aantal dingen geprobeert waaronder IREB wat werkte(kreeg het groene scherm) totdat ik hem daarna ging herstellen met 4.1 (staat 4.2.1 op). Dan geeft die fout 36 aan. Er is hier alleen barweinig over te vinden op internet dus hoopte dat iemand hier meer informatie over heeft, of eventueel zelf het probleem al een keer opgelost heeft hier ff wat info over de iphone.

iphone 3g 8gb (uit amerika)
firm: 4.2.1
base: 6.15
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-11, 20:02
Rutger91 Rutger91 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

niemand een oplossing... als je ook maar iets hebt dat misschien kan werken. Ik heb zelf het idee dat de harde schijf te volzit dus misschien dat je een programma heb dat de harde schijf leeghaalt zonder dat de iphone werkende hoeft te zijn.
Reageren

Labels
4.2.1, error 36, iphone 3g



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 herstel error -1 ferid iPhone algemeen 4 13-11-11 18:49
iPhone: iPhone 3.0 -> error -> 4.0? DertKesh Jailbreak 2 13-10-10 17:40
Mac OS X: Help Iphone 4 error 9 RudydG iTunes 3 19-08-10 11:38
iPhone: Probleem met jailbreek via Redsn0w iemandmeteeniphone Jailbreak 0 01-07-09 13:22
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 17:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:29.