//

Alle contacten(nummers) weg/verandert in email (Hotmail)

Alle contacten(nummers) weg/verandert in email (Hotmail) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het aanschaffen van mijn iPhone heb ik mijn email ingesteld (Hotmail). Hierdoor waren automatisch al mijn contacten geïmporteerd naar mijn iPhone. Ik zag alle ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-11, 10:54
Meeze Meeze is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard Alle contacten(nummers) weg/verandert in email (Hotmail)

Bij het aanschaffen van mijn iPhone heb ik mijn email ingesteld (Hotmail). Hierdoor waren automatisch al mijn contacten geïmporteerd naar mijn iPhone. Ik zag alle emails staan en nicknames van MSn enzo. Dus heb ik dan handmatig alle namen ingevuld en nummer uit oude gsm overgezet. En de emails die ik niet meer nodig had verwijderd. Toen ik op mijn PC op MSN ging en mijn mails bekeek, bleef alles normaal, maar het is pas sinds ik gisteren op mijn laptop (waar iTunes opstaat, maar nog nooit mijn iPhone op heb aangesloten) mijn mails checkte en op msn ging (op laptop waren msncontacten die ik via iPhone had verwijderd weg) dat opeens al mijn contacten weer waren veranderd in emailadressen. De namen waren weg, de nummers ook. Enkel de contacten die ik op mijn iPhone handmatig had toegevoegd met "Nieuw contactpersoon toevoegen" stonden er nog zoals ik had aangepast. Nu baal ik natuurlijk dat ik het grootste deel van mijn nummers kwijtben. Is er een manier om deze terug te krijgen dat ze er weer staan zoals ik ze had aangepast? En zoniet hoe kan ik in de toekomst vermijden dat hij zonder dat ik het wil opeens al mijn contacten verandert en weer al mijn nummer kwijtspeel? Ik vind het ook raar dat op mijn PC (zonder iTunes) nog alles normaal staat zoals voor ik mijn iPhone had en op mijn laptop (met iTunes) alle emails die ik had verwijderd wel weg zijn (Niet dat ik dit erg vind, maar mss heeft dit met het probleem te maken).

Dit is een enorm vervelend probleem.

Kan er mij iemand hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Meeze
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-11, 23:47
Meeze Meeze is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Sorry als er veel irrelevante info bijstaat, maar ik wil het zo gedetailleerd mogelijk zeggen om het snel te kunnen oplossen.
  #3  
Oud 09-11-11, 13:46
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Bij instellingen -> E-mail, contacten, agenda's -> Accounts Hotmail -> Contacten.

Die kan je aan of uitvinken. In jouw geval had je deze dus aangevinkt aangezien al je contacten in je contactpersonenlijst stonden. Je had ze kunnen verwijderen door het vinkje uit te zetten. Dan waren alle contacten van msn weer uit je contactlijst weggeweest.

Kijk verder eens bij de app contacten op je mobiel welke groepen je hebt aangevinkt (boven in beeld).

Neem aan dat je je contacten nog wel terug kan zetten via een reservekopie.
  #4  
Oud 09-11-11, 15:09
Meeze Meeze is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor het antwoord.
Bij de app Contacten onder hulpapps zie ik enkel dezelfde contactenlijst staan zoals onder telefoon en kan nergens iets aanvinken ofzo... Of zit ik verkeerd?
  #5  
Oud 11-11-11, 19:08
Meeze Meeze is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Dus als ik het goed begrijpt moet ik bij accounts<hotmail contacten uitschakelen, alle nummers opnieuw rondvragen en alles opnieuw in contacten invoegen. En dan zal ik dit niet meer tegenkomen?

Mvg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alle contacten op mijn iphone 4 zijn weg vierelfjes iPhone algemeen 15 06-02-12 16:31
oepsie alle contacten weg bzb iPhone algemeen 7 10-11-10 11:51
Exchange account outlook, alle contacten weg Broem iTunes 3 01-06-10 01:06
Wi-Fi bars verandert in nummers MyDevil Archief 9 29-01-10 21:19
alle nummers weg door ringtoon Lidewy Archief 1 21-04-09 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.