//

2de Iphone 4S ontvangen nog steeds ruis en statisch geluid!

2de Iphone 4S ontvangen nog steeds ruis en statisch geluid! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag eindelijk mijn 2de Iphone 4S ontvangen terwijl de eerste nog niet eens opgestuurd en het is HELAAS weer het zelfde verhaal!! Weer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-11, 19:59
Oujdi Oujdi is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard 2de Iphone 4S ontvangen nog steeds ruis en statisch geluid!

Ik heb vandaag eindelijk mijn 2de Iphone 4S ontvangen terwijl de eerste nog niet eens opgestuurd en het is HELAAS weer het zelfde verhaal!!

Weer precies het zelfde met de eerste Iphone, geruis en dat statisch geluid. Alsof ik met iemand praat die buiten zit op de achtergrond een harde wind, terwijl diegene gewoon thuis zit.

T-mobile gebeld en die vertelde mij dat Apple bezig is met een Patch omdat vele net als mij het zelfde probleem hebben.

Wat moet ik doen? Weer opsturen en een nieuwe vrage of afwachten op die Patch / Fix??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S maakt tikkend/statisch geluid matthijst iPhone algemeen 44 24-01-12 17:56
2e iPhone 4S ontvangen: Nu beter, maar nog steeds gelig... suijkerwerk iPhone algemeen 35 09-11-11 22:41
ruis in het geluid XBMC Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 24-06-11 16:15
ruis door geluid hansinderen iPhone algemeen 5 16-02-11 14:26
iPhone nog steeds kopen? bas2k Koopinformatie Nederland 16 14-03-08 16:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.