iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Push problemen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104011-push-problemen.html)

Haagze sf2 10-11-11 00:55

Push problemen
 
Gebruik nu klein half jaartje whatsApp, handig programmaatje, echter heb ik een probleem..
Mijn push!
Ik krijg me wa berichten enkel binnen als ik me wa open, klik ik op de home button dan komt het ook binnen, leg ik me iPhone weg voor Zeg een half uurtje.. Komen ze niet gelijk binnen.. Maar pas als ik wa open weer( vaak na een normaal smsje van het open je wa eens!! Wie o wie heeft het verlossende word.. Heb de iPhone 4, en had altijd 4.3.3 er opstaan, Maar vandaag ge update naar 5.0 Maar nog steeds zelfde prob..

Haagze sf2 14-11-11 01:17

niemand?
want heb geen zin om me iphone te resetten en helemaal leeg te beginnen.. ( me contacten voornamelijk ) de rest intreseert me niet!

apotheosis 14-11-11 01:35

Om maar wat ideeen te geven; whatsapp al eens afgegooid en herinstalleerd? Altijd het proberen waard.

Instellingen aan? instellingen gaan en dan bij berichtgeving gaan.

Haagze sf2 14-11-11 01:39

instelingen staan goed, whatsapp er afgehaald en opnieuw geinstaleerd al gedaan.
draai IOS 5.01 op een iphone die eerst 02 UK simlock was, maar IMEI simlock vrij is gemaakt..

ben nu zelfs aan het kijken naar jailbreak en dan dit te proberen..
Fix Push Notifications & YouTube on iOS 4.3.3 with Push Doctor | Jaxov

geen idee of dat werkt.. ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 november 2011 om 01:52 ----------

ok met dat ipusher van de appstore.. komt GEEN melding binnen.. dus me gehel push werkt niet..

Bubbly 14-11-11 03:08

Ik had afgelopen week het probleem dat ik bij elke app met push de melding kreeg dat ik met iTunes moest verbinden om push notificaties te gebruiken. Push Doctor installeren via Cydia werkte niet, want 1 bundel gaf steeds een foutmelding bij het uitpakken. Dat andere geval SAM kende ik niet en uiteindelijk heb ik dus een restore naar*4.3.3 (daar zat ik al op overigens) uitgevoerd en ben alles opnieuw gaan installeren.

Als ik jou was zou ik gewoon een restore uitvoeren. Aangezien je geen jailbreak hebt hoef je zelf ook maar weinig te doen en zou ik gewoon de back-up er weer opgooien. Misschien kun je je contacten naar iCloud backuppen? Of Adresboek.. Weet niet je moet ff kijken, zorg in ieder geval voor een nieuwe/frisse back-up voor je nu iets gaat doen :)

tiger1050 20-11-11 15:49

Hallo allemaal,

in whats app instellingen je fire wall modus uitschakelen, dit zou het moeten zijn,je moet nu ook weer voor de sms bericht krijgen, tenminste dat was bij mij het geval, ik kreeg ook nergens een push berichtje van nu wel weer dus

grtjes arius

Bubbly 20-11-11 22:11

Zo zal het niet werken, want WhatsApp kan geen invloed uitoefenen op andere apps of op je Push-ID... Dat zal hoogstens WhatsApp-only problemen oplossen..?

tiger1050 21-11-11 08:40

Hallo allemaal,

Citaat:

Zo zal het niet werken, want WhatsApp kan geen invloed uitoefenen op andere apps of op je Push-ID... Dat zal hoogstens WhatsApp-only problemen oplossen..?
sorry hoor dat ik een oplossing aandraag, bij mij was dit nl wel de oplossing, het is het proberen waard, haagze sf2 zal wel reageren als het wel of niet de oplossing is voor hem/haar,

grtjes arius

Bubbly 21-11-11 17:09

Het is hetzelfde als zeggen dat een sms versturen naar een vriend, je dataverbinding bij T-Mobile activeert waardoor je *weer* gebruik kan maken van internet onderweg. Prima dat je een oplossing aandraagt hoor, ik betwijfel alleen of het werkelijk de problemen kan oplossen. Maar als je dat liever hebt geef ik je wel gewoon gelijk :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.