iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   afspraken in agenda zetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104021-afspraken-agenda-zetten.html)

dboerma 10-11-11 09:44

afspraken in agenda zetten
 
Sinds ik mijn software ge-update heb naar iOS 5.0 en de reservecopie vanaf mijn computer weer teruggezet is op mijn i-phone, lukt het mij niet om een nieuwe afspraak in mijn agenda te zetten; het plusje rechthsboven ontbreekt. Weet iemand hoe ik dit verhelp?

Guest-20180925190238 10-11-11 09:49

In iCloud agenda aanvinken.

dboerma 10-11-11 09:53

Top, dank!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2011 om 09:55 ----------

weetje dan toevallig ook waarom ik al mijn gekochte Apps kwijt ben?

iphonemark 10-11-11 09:57

Je moet ze opnieuw downloaden maar dat kost geen geld. De 5.0 is ingrijpend anders en apps overzetten werkt niet. Als je van windows xp naar vista gaat moet de software ook opnieuw.

Guest-20180925190238 10-11-11 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark (Bericht 734061)
Je moet ze opnieuw downloaden maar dat kost geen geld. De 5.0 is ingrijpend anders en apps overzetten werkt niet. Als je van windows xp naar vista gaat moet de software ook opnieuw.

Correctie!

Op een Mac worden na een update en de twee fasen restore (eerst instellingen, dan apps, muziek enz...) de apps wel teruggezet.

Dat heeft niets te maken met "ingrijpende" wijzigingen in iOS 5 maar alles met hoe Windows omgaat met USB-devices.

Na de update naar iOS 5, en de restore van de instellingen, gaat iTunes het iDevice laten herstarten om de tweede fase van de restore te beginnen. Windows ziet nu een nieuw USB-device en daar loopt het soms mis.

KvdS 10-11-11 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 734075)
Correctie!

Op een Mac worden na een update en de twee fasen restore (eerst instellingen, dan apps, muziek enz...) de apps wel teruggezet.

Dat heeft niets te maken met "ingrijpende" wijzigingen in iOS 5 maar alles met hoe Windows omgaat met USB-devices.

Na de update naar iOS 5, en de restore van de instellingen, gaat iTunes het iDevice laten herstarten om de tweede fase van de restore te beginnen.


Zo ging dat ook met de iMac. Ik denk zelf dat veel gebruikers te ongeduldig zijn geweest en de iPhone te snel van de Mac of PC hebben gehaald, daar er wel even wat tijd tussen de twee fasen zit.

Guest-20180925190238 10-11-11 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 734127)
Zo ging dat ook met de iMac. Ik denk zelf dat veel gebruikers te ongeduldig zijn geweest en de iPhone te snel van de Mac of PC hebben gehaald, daar er wel even wat tijd tussen de twee fasen zit.

Op de Mac kan dat wel zijn dat het iDevice er te vlug werd afgehaald.

Op een Windows PC ligt het anders. Na de eerste herstart ziet Windows een nieuw USB-device en gaat (voor de zoveelste keer) de USB-drivers installeren.

iTunes staat nu te wachten en blijft wachten. Als men iTunes nu afsluit zonder het iDevice te verwijderen en dan iTunes weer opstart gaat iTunes verder met de tweede fase, het overzetten van apps, muziek, boeken, enz...

dboerma 19-11-11 21:24

Ik heb Windows en ben bij het updaten naar iOS 5 zeker te ongeduldig geweest want ik had haast. Nu heb ik net via I-tunes mijn reservekopie teruggezet, maar heb nog steeds mijn apps en muziek niet terug op mijn I-phone.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 november 2011 om 21:48 ----------

O O, wat een mess! Na terugplaatsen van de reservekopie heb ik, zoals gezegd nog immer mijn apps en muziek niet terug, maar ben ook mijn meest recente (belangrijke!) notities kwijt. Kan iemand helpen?:O


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:39.