//

Vreemd taal probleempje 4S

Vreemd taal probleempje 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft net een 4S gekregen bij verlenging van haar Vodafone abonnement en bij de installatie + configuratie van de 4S hebben we voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-11, 15:38
Dannykl Dannykl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Question Vreemd taal probleempje 4S

Mijn vrouw heeft net een 4S gekregen bij verlenging van haar Vodafone abonnement en bij de installatie + configuratie van de 4S hebben we voor de Nederlandse taal gekozen.

Gelukkig is de besturing etc. van de telefoon nu ook helemaal in het Nederlands, behalve als ze het icoon van de App Store aanklikt. Op de één of andere manier schakelt hij dan over op het Frans: alle knoppen onderaan die je zou moeten zien (Uitgelicht; Categorieën; Top 25; Zoek; Updates) zijn allemaal in het Frans en ook de namen + beschrijvingen van de Apps zijn in het Frans.

Ik heb de telefoon al gereset (2 knoppen ingedrukt houden totdat Apple icoon verschijnt en daarna weer verdwijnt) nadat ik eerst alle lopende programma's had beëindigd en ook heb ik de telefoon al aangekoppeld aan de PC (zodat hij misschien iets zou updaten o.i.d.) maar het probleem(pje) is er nog steeds.

Iemand die hiervoor een verklaring heeft en/of een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-11, 15:52
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Met welke account is ze ingelogd in de appstore?

Blijkbaar staat de taal van de Appstore op Frans.
  #3  
Oud 10-11-11, 16:02
Dannykl Dannykl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Thanks!

Het aanmaken van een Apple ID was het enige dat ik haar zelf heb laten doen... (zucht) vrouwen en techniek....

Inmiddels opgelost, nogmaals dank!
Reageren

Labels
app, glitch, probleem, software



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreemd 'sound' probleempje (icm Bose system?) Nielzzz iPhone algemeen 1 27-03-10 19:44
Vreemd 3G ontvangst WvB22 Odido (T-Mobile) 8 16-11-09 12:53
sms taal smoothdevil Odido (T-Mobile) 1 02-12-08 20:36
taal iphone-man Archief 2 18-06-08 19:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:15.