iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone in een deepsleep modus? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104120-iphone-deepsleep-modus.html)

ChantallicA 11-11-11 07:39

Iphone in een deepsleep modus?
 
Hallo vanmorge rond 7 uur deed mijn iphone nog heel gewoon alles wat ik vroeg. Letterlijk rond kwart over 7 deed hij niks hij stond uit zoals het er uit zag in mijn ogen en dat terwijl de batterij nog bijna vol was. Na lang de power button ingedrukt te houden gebeurde er niks. Daarna power en home tegelijkertijd ingedrukt gehouden en toen ging hij weer aan, maar ik hoefde niet me pin of iets in te typen. Het leek wel of hij in een deepsleep was geraakt. Het gaat trouwens om een iphone 4 geupdate sinds gisteravond naar 5.0.1. En niet gejailbreaked.

Iemand idee wat dit kon zijn? Terug naar de winkel gaan?
Alvast bedankt!

Guest-20240213112918 11-11-11 08:17

Ik denk dat hij gewoon vast liep, na het ingedrukt houden van power+home hoef je nooit je pincode in te voeren omdat hij dit niet registreert als uit

bjorntjemet 11-11-11 08:29

Ik heb al een paar keer het zelfde als jij gehad met m'n 4s.. En inderdaad, alleen met aanknop en home gelijk ingedrukt gaat hij weer aan.

ChantallicA 11-11-11 08:40

Ik deed er niks mee hij lag op me nachtkastje kan hij dan als nog vastlopen?

bjorntjemet 11-11-11 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ChantallicA (Bericht 734573)
Ik deed er niks mee hij lag op me nachtkastje kan hij dan als nog vastlopen?

Bij mij zit hij in m'n broekzak wanneer het gebeurd.

ChantallicA 11-11-11 10:09

Nou dan weet ik even genoeg en ga ik morgen gewoon even terug langs de winkel waar ik hem gekocht heb.

ChantallicA 11-11-11 12:19

Heb vodafone gebelt heb hem via hun bij me abbo en zij willen hem gaan opsturen om hem na te laten kijken, want dit was niet zoals het hoorde volgens hun. Maar omdat het druk was op dit moment zou ik me telefoon wel ongeveer een maand kwijt zijn :( dus we zullen zien morgen!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2011 om 13:21 ----------

Ik bedenk me in eens dat ik gisteravond 5.0.1. Er op heb gezet en vanmorgen ging hij dus op de soort van deepsleep idee en daar voor heeft hij het nog nooit gehad. Dus zou het misschien door softwar kunnen komen?

flashingst 11-11-11 17:18

Zou inderdaad best een softwarefout kunnen zijn maar lijkt me best sterk! Misschien apps die crashen in de background?

ChantallicA 11-11-11 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flashingst (Bericht 734794)
Zou inderdaad best een softwarefout kunnen zijn maar lijkt me best sterk! Misschien apps die crashen in de background?

Ik bedenkt me net dat ik ook al een paar dagen me apps niet echt meer heb afgsloten via dubbel klik home button misschien dat er dan toch idd nog een app draaide waar hij niet zo blijt van werd?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:44.