//

Met de hartelijke service van de Phonehouse?

Met de hartelijke service van de Phonehouse? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen van de iphoneclub, Onlangs werd het tijd om mijn abonnement te verlengen. Ik had hiervoor de Iphone 4 8GB als ideale mobiel gekozen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-11, 12:36
blockbarry blockbarry is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Angry Met de hartelijke service van de Phonehouse?

Beste mensen van de iphoneclub,

Onlangs werd het tijd om mijn abonnement te verlengen. Ik had hiervoor de Iphone 4 8GB als ideale mobiel gekozen, omdat dit de budgetversie van Apple zou zijn. Vorige week liep ik langs een winkel van de Phonehouse en checkte ik ook hun website. Ik zou € 270 moeten neerleggen voor een 1-jarige t-mobile Ismart 200 abonnement. Ik vond dit een redelijke prijs en besloot om de week daarna de Iphone 4 8GB te gaan kopen. Tot mijn grote verbazing kost de iphone 4 8GB nu opeens € 360 bij hetzelfde abonnement (slechts €10 minder dan de Iphone 4s 16GB). Ik kreeg als reden van de telefoniste dat de Phonehouse hiermee de verkoop van de 4s wilt stimuleren. Hiermee worden klanten die de budgetversie willen kopen toch ernstig opgelicht, door de budgetversie met bijna €100 te verhogen omwille van hun eigen omzet en de klant daarmee te willen forceren om een 4s te kopen?


Ps: Bij de overige winkels kost Iphone 4 8GB nog steeds 270 bij hetzelfde abonnement.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-11, 14:04
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Ehm.. ik heb even gekeken op de website van de Phonehouse, maar daar is een iPhone 4 in combinatie met een 1-jarig ismart200 abonnement van T-Mobile € 299,- hoor.
  #3  
Oud 11-11-11, 15:38
blockbarry blockbarry is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrique Bekijk bericht
Ehm.. ik heb even gekeken op de website van de Phonehouse, maar daar is een iPhone 4 in combinatie met een 1-jarig ismart200 abonnement van T-Mobile € 299,- hoor.
Dat klopt, maar niet als je je abonnement gaat verlengen dan wordt het opeens 360 euro ( dit was hiervoor zoals gezegd 270 euro, een aanzienlijk verschil)
  #4  
Oud 11-11-11, 15:57
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Bij gsmweb kost de iPhone 4 8GB €269,- bij een 1-jarige verlenging iSmart 200
  #5  
Oud 11-11-11, 16:03
blockbarry blockbarry is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Bij gsmweb kost de iPhone 4 8GB €269,- bij een 1-jarige verlenging iSmart 200
Dat klopt, en dit was bij de Phonehouse ook het geval, todat ze het opeens verhoogde naar extreem gekke bedrag van € 360 om zodoende klanten te dwingen om voor de 4s te gaan.

Nu is mijn vraag, mag dit wel eigenlijk? Ik dacht dat Phonehouse altijd stond voor service en niet voor het oplichten van mensen!
  #6  
Oud 11-11-11, 17:57
WishmasterNL WishmasterNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Bij gsmweb kost de iPhone 4 8GB €269,- bij een 1-jarige verlenging iSmart 200
Ik denk dat hij een groupon bon heeft. En daarom dus bij the phone house zijn toestel wil halen

Dit is slechts een vermoede...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 via Phonehouse McNessie iPhone algemeen 39 26-11-10 00:31
België: Phonehouse.be (ervaringen) mfmvdsande Overige providers België 7 17-09-10 15:13
Phonehouse Kampen harmen vogel Koopinformatie Nederland 22 06-08-10 21:55
Studentmobiel of PhoneHouse? andreetJJ Koopinformatie Nederland 0 31-07-10 20:20
phonehouse.nl dannyhtek Archief 2 13-05-09 23:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:26.