iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Error code 11.... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104134-error-code-11-a.html)

iMafia75 11-11-11 12:56

Error code 11....
 
Beste iphoneclub leden.

Ik heb een vraag.Ik probeer mijn iphone 3GS te updaten naar ios 5.0(er zit nu 4.2.1 erop)Dat doe ik gewoon door middel van tiny umbrella en de SHSH.Ik hou shift ingedrukt en klik op herstellen in itunes(ik heb dit vaker gedaan).Maar dan bij iphone op herstel voorbereiden krijg ik error 11...Ik heb mijn pc al opnieuw opgestart en heb op internet al wat afgezocht maar kon niks vinden.Hij zit nu in de recovery mode maar ik kan hem nu wel uit de recovery mode halen met tiny umbrella maar dan zit ie weer gewoon op 4.2.1.Ik krijg gewoon het apple logo niet te zien met het laad balkje eronder.

Zouden jullie mij willen helpen? Groetjes.

Edit: Als ik mijn hosts bestand open staat er alleen maar dit niks anders:
74.208.10.249 gs.apple.com
#127.0.0.1 gs.apple.com

Ik heb ook al een andere usb poort gebrobeert maar nog steeds error code 11.Ik heb verder gezocht maar het lijkt wel alsof ik de enige ben met deze error?Nou ja ik hoor het wel van jullie....en ik heb windows 7 op mn pc

iMafia75 11-11-11 16:59

Niemand die mij kan helpen??Ik wil namenlijk wel graag ios 5 op mn telefoon

apotheosis 11-11-11 17:14

Soms helpt het om de software te installeren op een andere pc.
Mee jailbreak gedoe en noem maar op heb ik geen ervaring mee dusja,ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft.

iMafia75 11-11-11 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 734754)
Soms helpt het om de software te installeren op een andere pc.
Mee jailbreak gedoe en noem maar op heb ik geen ervaring mee dusja,ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft.


Het probleem is dat ik nu geen andere pc heb die itunes heeft.....Het lijkt erop dat ik voor eeuwig aan 4.2.1 vast gebonden zit..............ik las ergens trouwens dat error 11 een hardware fout is maar ik zou niet weten wat ik moet doen ik heb dfu mode ook al gebrobeert.Ik heb het downgraden etc. al eerder gedaan maar dat was op mn oude computer met windows XP......Nog iemand die weet hoe ik dit zou moeten oplossen?>

Edit: oke.....dit is heel vaag ik ben nu aan het downgraden van 4.2.1 naar 4.1 gewoon om te kijken of dat wel lukt EN DAT LUKT DAN WEER WEL?!?! Dus ik kan niet van 4.2.1 naar 5.0 maar wel van 4.2.1 naar 4.1?Dit begint wel een beetje vaag te worden allemaal.Kan ik dan proberen om te updaten naar 5.0.1 en dan downgraden naar 5.0? Ik hoor het wel van jullie :-D Anders doe ik straks iets verkeerd terwijl het al zo vaag is.

iMafia75 12-11-11 10:37

Niemand nog suggesties?

satwolf 12-11-11 17:42

Naar mijn weten zijn de SHSH blobs van IOS5 nog niet te gebruiken.
Dit zijn partials blobs waarvoor een nieuw manier van downgraden ontwikkeld moet worden.

Iedereen mag verbeteren als ik fout ben.

iMafia75 13-11-11 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door satwolf (Bericht 735196)
Naar mijn weten zijn de SHSH blobs van IOS5 nog niet te gebruiken.
Dit zijn partials blobs waarvoor een nieuw manier van downgraden ontwikkeld moet worden.

Iedereen mag verbeteren als ik fout ben.

Daar heb ik nog nooit van gehoord.....

Guest-20180925190238 13-11-11 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMafia75 (Bericht 735460)
Daar heb ik nog nooit van gehoord.....

Dan doe je oren heel ver open en luister naar deze tweet:

Twitter

iMafia75 13-11-11 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 735461)
Dan doe je oren heel ver open en luister naar deze tweet:

Twitter


Dus ik kan nu nooit meer naat ios 5 updaten?!?!:(

GeJee 15-11-11 17:05

Toevallig je iPhone op een USB 3.0 poort aangesloten, dat schijnt niet altijd even lekker te werken.

iMafia75 15-11-11 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GeJee (Bericht 736359)
Toevallig je iPhone op een USB 3.0 poort aangesloten, dat schijnt niet altijd even lekker te werken.

Het heeft geen nut....ios 5 op mn iphone zetten lukt niet...niemand kan dat omdat de shsh nie werken op ios 5

ik_ben_Mark 11-03-12 15:10

Is het nog gelukt om naar 5.0.1 te upgraden met je 3GS? Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan wel upgraden naar 5.1 maar naar 5.0.1 geeft hij telkens error 11. Ik heb zowel de optie in TinyUmbrella uitgezet als de host file aangepast maar beide werkt niet. Ik heb tot nu toe in windows geprobeerd, ik heb eventueel ook een mac ter beschikking. Zou dat verschil kunnen maken?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:51.