iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/10416-nieuwe-ifoneguidex-pakketten-online.html)

croiman 16-06-08 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 127816)
ik bedoel die sliders die je ook in de music player gebruikt dat het niet blauw maar meer paars achtig is bij de ON/OFF sliders;)

Kan jij mij trouwens jou repo van die acces denied enzo een update naar mij sturen?? vind die in groen veel vetter:P

PS weet jij de source voor summerboard? staat bij mijn installer er neit tussen namelijk:O

Alvast bedankt;)

Jij bedoelt bij de switchen bij instellingen enz..????
Die Acces denied kan k je sturen in een file, maar dan zul je hem zelf in je iphone moeten zetten met Winscp ofzo

Off-topic
Voor source voor Summerboard kun je kijken op iappcat.com


jeremy14 16-06-08 12:57

Yep dat bedoel ik:P

kan je die file vandaag sturen of pas morgen??
en customize beta 10 en die ander IRC ofso:P doen het bijde niet en ik heb ze 755rechten gegeven.\

hij geeft wel een melding als ik hem installeer dat ik de suid lib fix moet instaleren als die app crasht maar die kan ik ook niet vinden staat zeker in de nieuwe repo van bigboss?

Off-topic
welk thema gebruik jij eingelijk en which FONT??


croiman 16-06-08 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeremy14 (Bericht 127826)
Yep dat bedoel ik:P

kan je die file vandaag sturen of pas morgen??
en customize beta 10 en die ander IRC ofso:P doen het bijde niet en ik heb ze 755rechten gegeven.\

hij geeft wel een melding als ik hem installeer dat ik de suid lib fix moet instaleren als die app crasht maar die kan ik ook niet vinden staat zeker in de nieuwe repo van bigboss?

Off-topic
welk thema gebruik jij eingelijk en which FONT??


Kan k wel sturen ja, PM mme daarvoor,
Mijn eigen thema, te installeren via ifoneguide.nl/114 in de map ifoneguide themes, maar er moet nog een update vanuit komen van mijn thema

En fontswap is het font system : Marker felt.

croiman 17-06-08 18:30

Vanaf vandaag (of gisteren) staat de Psycho SMS mod in de repo ifoneguide.nl/exp

Meer info hier : ifoneguide site

De Other.artwork mod komt er ook nog een van dezer bij voor je iphone "af" te maken. Alle mods zijn op elkaar afgestemd.

reef 18-06-08 14:06

toestenbord is weg
 
Hoi

Ik heb een probleem met met mijn toetsenbord. Ik heb een programma geinstalleerd van Psycho waarmee je je toetsenbord mee kon veranderen. En hij is veranderd. Jammergenoeg wel in een onleesbare tekens en kleuren behalve in chrome. Als ik het toetsenbord op duits zet krijg ik een gedeelte van het alfabet wel te zien. rest van de talen niet niks en njada.
Okk heb ik geprobeerd dit weer te deleten, maar het probleem is dat het programma niet bij uninstall staat.
wie kan mij helpen met dit probleem. Het is zeer lastig om alleen cijfers te kunnen gebruiken en niet het alfabet.

groeten

Toetsenbordsekwijtanton.
:eek::(:confused::confused::mad:

Fresh 18-06-08 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reef (Bericht 128769)
Hoi

Ik heb een probleem met met mijn toetsenbord. Ik heb een programma geinstalleerd van Psycho waarmee je je toetsenbord mee kon veranderen. En hij is veranderd. Jammergenoeg wel in een onleesbare tekens en kleuren behalve in chrome. Als ik het toetsenbord op duits zet krijg ik een gedeelte van het alfabet wel te zien. rest van de talen niet niks en njada.
Okk heb ik geprobeerd dit weer te deleten, maar het probleem is dat het programma niet bij uninstall staat.
wie kan mij helpen met dit probleem. Het is zeer lastig om alleen cijfers te kunnen gebruiken en niet het alfabet.

groeten

Toetsenbordsekwijtanton.
:eek::(:confused::confused::mad:

Welk programma bedoel je precies? iFoneguide heeft namelijk geen "Psycho" pakket dat je toetsenbord aanpast...

reef 18-06-08 14:33

toetsenbord
 
ben naar ifoneguide eXperimental gegaan en toen iets geintaleerd van croiman's spycho toetsenbord. Of zo iets weet het niet meer precies. Daarna zoveel uitgeprobeerd en tegen gekomen dat ik het niet meer 100% weet

Fresh 18-06-08 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reef (Bericht 128785)
ben naar ifoneguide eXperimental gegaan en toen iets geintaleerd van croiman's spycho toetsenbord. Of zo iets weet het niet meer precies. Daarna zoveel uitgeprobeerd en tegen gekomen dat ik het niet meer 100% weet

Er is geen croiman Psycho toetsenbord in iFoneguide eXperimental. Het klinkt alsof je handmatig met je toetsenbord bezig bent geweest. Ik heb namelijk een topic daarover voorbij zien komen...
Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je zelf hebt zitten tweaken via SSH, niet een andere of iFoneguide de schuld geven...

croiman 18-06-08 16:48

er is inderdaad geen enkele installatie van ifoneguide.nl/exp repo die ook maar iets heeft die keyboard aanpast, of nog maar in die map of in de buurt komt van die keyboard voor te installeren, zelfs nog geen andere app.

Dus sorry, maar het zal niet aan ifoneguide liggen dat je keyboard kuren krijgt.

info : De installaties Psycho mods, veranderen ALLEEN maar iconen, en niks systeem gericht, (nog niet)

iMario 18-06-08 19:39

Mijn Freaking Installer mod staat zojuist in de iFoneguide eXperimental source, go check it out!:D

croiman 18-06-08 20:58

De helft ervan is hetzelfde als die van mij????

iMario 18-06-08 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 128992)
De helft ervan is hetzelfde als die van mij????

heb alleen de sources icons van jou, verder niks;)
heb er ook bij gemeld dat ik die van jou had

macfreaker 18-06-08 21:12

@croiman.
De teller voor edge, hoe wordt die uitgelezen ? Zou willen een applicatie maken hiervoor. Maar kan deze niet direct vinden hoe deze wordt uitgelezen.Vindt het nogal vrij ambetant om deze nu iin 2 of 3 stappen te moeten doen om deze te zien. :D

Fresh 18-06-08 21:12

Hebben we een copyright issue?
Misschien kun je die onderste rij icoontjes ook nog Freaking maken, iMario.

iMario 18-06-08 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 129013)
Hebben we een copyright issue?
Misschien kun je die onderste rij icoontjes ook nog Freaking maken, iMario.

die Vista iconen bedoel je?
ik zal er nog ff naar kijken (die heb ik niet van croiman btw)

Fresh 18-06-08 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 129032)
die Vista iconen bedoel je?
ik zal er nog ff naar kijken (die heb ik niet van croiman btw)

Ik bedoel gewoon om hem iets afwijkender te maken van die van croiman... nog meer je eigen stijl, dus.

iMario 18-06-08 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 129036)
Ik bedoel gewoon om hem iets afwijkender te maken van die van croiman... nog meer je eigen stijl, dus.

ga er mee aan de slag.
als het af is zal ik het naar je toe mailen

Fresh 18-06-08 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 129038)
ga er mee aan de slag.
als het af is zal ik het naar je toe mailen

Dan komt zometeen je volgende Freaking app mod in de repo. Ik ben aan het testen. Houd de blog www.ifoneguide.nl in de gaten!

iMario 18-06-08 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 129041)
Dan komt zometeen je volgende Freaking app mod in de repo. Ik ben aan het testen. Houd de blog www.ifoneguide.nl in de gaten!

oke, nice! hou het zeker in de gaten:cool:

croiman 18-06-08 21:58

@ Fresh : k heb nog iets speciaals hier klaar liggen voor jouw site, denk wel dat je er blij mee gaat zijn.
Wil je het hebben? dan mail k t even naar jouw.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.