iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Nieuwe iFoneguideX pakketten nu online! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/10416-nieuwe-ifoneguidex-pakketten-online.html)

soCool 02-05-08 01:12

Dus om even alles op te sommen. Ik ben iFoneguide aan het bashen, maar er zijn geen posts meer te vinden omdat ze 'allemaal' verwijderd zijn door een moderator, maar jij zegt vervolgens dat het maar over één post gaat.

Fresh 02-05-08 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soCool (Bericht 106559)
Dus om even alles op te sommen. Ik ben iFoneguide aan het bashen, maar er zijn geen posts meer te vinden omdat ze 'allemaal' verwijderd zijn door een moderator, maar jij zegt vervolgens dat het maar over één post gaat.

Wees even duidelijk. What's the case? Wij besteden uren om mensen gelukkig te maken, waar ben jij op uit?
Heb je iets interessants toe te voegen aan iFoneguide?

iCulture 02-05-08 02:28

De persoonlijke discussie eindigt hier en kan naar wens worden voortgezet via het PM-systeem. Ik heb geen zin om onnodige waarschuwingen uit te delen, dus hier graag weer on-topic verder over iFoneguideX.

sjowol 02-05-08 02:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door soCool (Bericht 106559)
Dus om even alles op te sommen. Ik ben iFoneguide aan het bashen, maar er zijn geen posts meer te vinden omdat ze 'allemaal' verwijderd zijn door een moderator, maar jij zegt vervolgens dat het maar over één post gaat.

nee even om het op te sommen. je bent niet alleen iFoneguide aan het bashen maar komt constant (zacht gezegd) erg negatief over. ik hoop dat je dat niet zo bedoeld maar mijn gevoel zegt me iets anders... en aan reacties te zien ben ik niet de enige die er zo over denkt. mbt je post hier: dit is uitgebreid besproken, ook met jou. om er dan weer over te beginnen is gewoon kinderachtig en ja dat noem ik dus iFoneguide bashen.
maar vooruit, ik geef je het voordeel van de twijfel dus als jij nou gewoon zorgt dat je een beetje voorzichtiger post en probeert mensen op dit forum wat te ontzien dan komt het vast allemaal wel goed hoor.

EDIT
sorry jp, ik geloof dat onze posts elkaar kruissen, maar ik wou dit toch nog ff kwijt.. geef me ajb geen waarschuwing! je mag al lang blij wezen dat ik de laatste tijd nauwelijks mijn ochtenhumeur heb getoond, is die vrouw toch ergens goed voor... (remember the good old days?) ***duikt weg***


Fresh 02-05-08 02:36

We hebben dus weer een mooi icons pakket live gezet (zoals Fab1Man heeft aangekondigd). Hopelijk hebben veel leden hier plezier van!

pclahsen 02-05-08 08:52

Ziet er erg mooi uit! Dank Fab1Man en iFoneguide team!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 106576)
We hebben dus weer een mooi icons pakket live gezet (zoals Fab1Man heeft aangekondigd). Hopelijk hebben veel leden hier plezier van!


Peter 02-05-08 09:29

1 Bijlage(n)
hier dus de foto met het zwarte artefact onder het logo. Op de computer zie ik dit niet, op de iPhone echter wel... Vreemd

Fab1Man 02-05-08 10:21

Op de computer is het ook te zien. Ik heb het inmiddels aangepast, het is nu alleen wachten tot Fresh dit voor mij kan uploaden en updaten!

Fab1Man 03-05-08 18:13

Het probleem met de zwarte balk is verholpen, refreshen en updaten maar!

Michael 04-05-08 12:11

Zeker weten want ik zie die zwarte balk nog steeds na de update

ulyss 05-05-08 23:25

kan je op een 1.1.2 iphone ook de carrier logo's aanpassen want via de repo kan je het enkel vanaf 1.1.3

Fab1Man 05-05-08 23:27

Het kan wel, maar het is meen ik veel moeilijker en helaas niet rendabel om dat te ondersteunen. Het beste kun je updaten naar 1.1.4. Ik zal in ieder geval nog even kijken wat de mogelijkheden zijn.

Undertaxxx 06-05-08 18:30

@ Fresh, ik wou je toch eens even vragen of er geen enkele mogelijkheid is om de iphoneexperimental repo 'vrij' te maken. Vindt het echt knap lastig dat ik geen firmware kan brouwen met NL taal en nummerherkking aanwezig, alle alle andere repo's die ik maar heb getest hebben niet dit soort beveiliging. Daarom stel ik me de vraag waarom 99% zijn repo niet beveiligd en jij wel ? Hoop dat je deze situatie even kan overzien zodat we een firmware kunnen brouwen met de NL taal etc al aanwezig, alvast dank !

ControlSje 06-05-08 18:39

@undertaxxx: Wat heb je nodig van de repo? Er zijn andere methoden om gegevens te bekijken. Maar die wil ik wel eerst even voorleggen aan Fresh of Sjowol.

Undertaxxx 06-05-08 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 108601)
@undertaxxx: Wat heb je nodig van de repo? Er zijn andere methoden om gegevens te bekijken. Maar die wil ik wel eerst even voorleggen aan Fresh of Sjowol.

Mja je kan er op een omslachtige manier altijd aankomen maar gewoon de repo kunnen toevoegen zou erg handig zijn. Ik zou gewoon graag zoals enkele honderden andere mensen firmware kunnen brouwen met de NL taal, NL nummerherkking, Forward message fix al aanwezig, zo wordt je firmware 100% perfect zonder extra installaties.

soCool 06-05-08 19:08

Dit is het gegeven antwoord:
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post106114

Fab1Man 09-05-08 18:33

Nieuwe paketten:
- Nummerherkenning van graphsic en iFoneguide in 1 pakket!
- Respring.app, om je iPhone te respringen (met iFoneguide logo).
- Azerty met NL T9.
- Mobile Finder Fix, normaal gesproken worden wijzigingen niet opgeslagen, nu wel.
- Update voor 2.0 VisualSkinning.
- Nieuwe More Info pagina's!

Michael 09-05-08 20:54

Mooi werk mannen :D

Krijg wel een foutmelding bij de mobilefinder fix main script execution failed

aha het is voor 113 Ik moet beter lezen ;-)))))

Fab1Man 09-05-08 21:19

Heb je Mobile Finder geïnstalleerd Michael?

Michael 09-05-08 21:25

Jazeker heb ik die


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.