//

En.... VAST

En.... VAST discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ervaring deskundigen, Het volgende... Ik heb een Iphone 3Gs. Deze is heeft een jailbreak 4.3.5 Dit werkte prima. Gister zo stom geweest om een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-11, 12:20
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard En.... VAST

Beste ervaring deskundigen,

Het volgende... Ik heb een Iphone 3Gs. Deze is heeft een jailbreak 4.3.5 Dit werkte prima. Gister zo stom geweest om een herstel netwerk te doen.. 3GS gaat in de herstart.. en bleef hangen op appeltjes logo. Ik wist dat ik hem via de PC moest herstarten via Redsnow...

Alleen mn pc herkent mn iphone niet meer... Als ik de usb kabel aansluit hoor ik wel het specifieke Windows geluid... van "iets gevonden".. Maar als ik de knopjes ingedrukt hoe staat er wel... het symbool verbinden met iTunes maar als ik dat doe vind de pc hem niet...

Ook als ik via Redsnow de stappen voor DFU mode hoor ik wel voornoemde windows geluiden maar aan het eind van het proces krijg ik de melding dat de iphone niet is gevonden en ik de stappen mogelijk niet goed heb gevolgd...

Een paar vraagjes aan jullie:

- a herkent iemand dit en is er een oplossing... hihi lag voorhanden deze vraag
- b als ik op de knoppen druk krijg ik niet meer de slide van zet uit te zien...
Wat is nu de zelfde status... het zwarte scherm of het scherm met apple logo...

Thxs so far.. voel me zooo leeg zonder telefoon...hihi


PS. Krijg op mn notebook een zelfde melding.. op de een of andere manier wordt mn iphone via de usb kabel niet herkent... Ipad wel dus denk niet dat het een hardware probleem van mn pc zelf is maar vanuit de iphone komt...

Ziphone haalt hem ook niet uit het appellogootje...

Laatst gewijzigd door hansIphone3g; 12-11-11 om 12:52.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-11, 13:43
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Ik vrees dat je hem via normale DFU Mode zal moeten herstellen via iTunes. Dus de iPhone uitzetten, in DFU zetten en dan herstellen. Je bent evt. wel je unlock etc kwijt want weet niet of dat al werkt met iOS 5.x.x
  #3  
Oud 12-11-11, 14:11
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard

Hi Flashingst,

Ten eerste bedankt voor je reactie... !! Het lastige is dat hij dus niet meer in DFU gaat... Ik herken de geluiden wel die via de pc speaker klinken... alleen Itunes of Redsnow herkent de Iphone niet... Krijg via windows ook de melding apparaat wordt niet herkent...


Las ook een post over Iphone blijft hangen op apple logo/ lege batterij... dit herken ik ook...

Suggesties welkom... (uiteraard hihi )
  #4  
Oud 13-11-11, 10:36
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Kennelijk ligt het niet aan de pc('s) en de gebruikte kabel, met de iPad gaat het immers prima. Zit er misschien vuil in de connector onderaan je iPhone?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 13-11-11, 10:55
hansIphone3g hansIphone3g is offline
• iOS 11.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 49
Standaard

Thxs ... Maar als bij het aansluiten wel de bekende windowsmgeluidjes klinken dan zou je denken dat er wel contact is tussen de iPhone en de pc....maar zal eens met de beetje alacohol de pinnen schoonmaken...thxs let you know
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G vast na j.b antgin Jailbreak 4 13-07-11 16:26
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
iPhone: [HELP] 3.1.2->4.0 Vast in Noodoproepscherm FrontRunner Jailbreak 6 18-07-10 12:12
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33
iPhone 1e gen.: vast in de lockscreen taner1985 Unlock 5 28-07-08 12:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.