beeld kantelt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg geen cover flow wanneer ik in ipod functie mijn iphone kantel. En ook in Photos kantelt het beeld niet... Wie weet waar dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik krijg geen cover flow wanneer ik in ipod functie mijn iphone kantel. En ook in Photos kantelt het beeld niet... Wie weet waar dit aan ligt? Ik zoek alles af maar heb geen idee. Kun jij me helpen? Thanks.
|
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik denk dat het een hardware fout is.. waar je niets aan kan doen
wellicht ff apple bellen! |
|
||||
|
||||
![]() Apple bellen ??
Je bedoelt neem ik aan naar Apple U.S. ?? Ik zou gewoon effe je firmware herstellen en effe opnieuw activeren met iLiberty+
|
|||
|
|||
![]() ja dat eerst proberen idd
en dan Apple U.S. bellen en vragen wat ze er aan kunnen doen (miss krijg je een nieuwe ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kreeg je dat eerst wel en nu niet, of kreeg je het nooit?
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 beeld kantelt niet meer | neoxfire | iPhone algemeen | 4 | 13-03-11 19:56 |
Scherm mail kantelt niet meer | LioApplefan | iPad algemeen | 9 | 07-02-11 11:49 |
Beeld kantelt niet meer | Adrenaline0182 | iPhone algemeen | 2 | 18-01-11 10:55 |
Beeld kantelt niet meer | Ikkersheim | iPhone algemeen | 6 | 11-07-10 09:51 |
beeld kantelt niet | Census | iPhone algemeen | 9 | 09-04-08 20:33 |
|
|