iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   4 of 4s, nu touch 4g (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104291-4-4s-touch-4g.html)

linden 13-11-11 12:38

4 of 4s, nu touch 4g
 
hey mensen,

ik heb nu een ipod touch 4g maar wil graag een iphone kopen, nu is de vraag:
moet ik een iphone 4 of een iphone 4s kopen?
Siri intereseert me niet erg veel.

groeten,

jip

lolbroeck 13-11-11 12:41

Apple zou volgens geruchten de iPhone 4 aan het testen zijn voor Siri, dus wellicht... ;)

Maar ik zou voor de iPhone 4 gaan. De 4S biedt een magere upgrade, hij is wel iets sneller dan, betere camera zijn voorganger maar ik vind het de upgrade niet waard.
Zoals je ziet (profiel) heb ik ook een iPod Touch 4g, en ik heb gisteren voor een iPhone 4 zitten te kijken.

decx 13-11-11 14:09

Apple heeft toch ook vermeld dat het Siri niet wil gaan gebruiken op eerdere versies? Maar Siri interesseert hem niet dus maakt ook niet uit.

Naast vernieuwde camera en (wat) snelheid zit er mijns inziens niet bijzonder veel verschil tussen de 4 en de 4S maar bedenk je wel dat de 4 nu opslagcapaciteit biedt tot 8GB. Ik zie namelijk dat je een iPod Touch 32GB hebt.

michiel1996 13-11-11 15:09

ik heb gister mijn iPhone 4 8gb binnen gekregen (ik kwam van een 3gs en een iPod touch 4g) het scherm van de iphone 4 ziet er nog beter uit dan die van de ipod en de camera is veel beter. de 4s is voor mij te weinig nieuws om te upgraden.

arjan95 13-11-11 15:09

Ik zit ook met een iPod touch v4. Ik wil wel een iPhone maar wil er absoluut niet veel voor betalen. Is het slim om dan een 3gs tweedehands te halen of zelfs nog een iphone 2g / 3g voor 85 euro op marktplaats te kopen met een goedkoop abbo erbij?

S¡mon 13-11-11 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 (Bericht 735513)
Ik zit ook met een iPod touch v4. Ik wil wel een iPhone maar wil er absoluut niet veel voor betalen. Is het slim om dan een 3gs tweedehands te halen of zelfs nog een iphone 2g / 3g voor 85 euro op marktplaats te kopen met een goedkoop abbo erbij?

Dan zou ik toch echt kijken naar een tweedehands iPhone 4. Anders doe je jezelf echt te kort. In ieder geval niet lager dan een 3GS gaan, want dan mis je iOS 5 en alle fijne en belangrijke functies. :)

arjan95 13-11-11 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 735523)
Dan zou ik toch echt kijken naar een tweedehands iPhone 4. Anders doe je jezelf echt te kort. In ieder geval niet lager dan een 3GS gaan, want dan mis je iOS 5 en alle fijne en belangrijke functies. :)

Ik ga denk ik gewoon zo'n oude 2g kopen (mooiste design vind ik) en dan voor alleen bellen / sms / whatsapp en vooral tethering zodat ik overal kan internetten op mijn ipod touch v4. Die hou ik dus ook dan nog. Valt tenmisnste lekker op zo'n oude 2g :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.