//

4 of 4s, nu touch 4g

4 of 4s, nu touch 4g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey mensen, ik heb nu een ipod touch 4g maar wil graag een iphone kopen, nu is de vraag: moet ik een iphone 4 of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-11, 12:38
linden linden is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Question 4 of 4s, nu touch 4g

hey mensen,

ik heb nu een ipod touch 4g maar wil graag een iphone kopen, nu is de vraag:
moet ik een iphone 4 of een iphone 4s kopen?
Siri intereseert me niet erg veel.

groeten,

jip
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-11, 12:41
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Apple zou volgens geruchten de iPhone 4 aan het testen zijn voor Siri, dus wellicht...

Maar ik zou voor de iPhone 4 gaan. De 4S biedt een magere upgrade, hij is wel iets sneller dan, betere camera zijn voorganger maar ik vind het de upgrade niet waard.
Zoals je ziet (profiel) heb ik ook een iPod Touch 4g, en ik heb gisteren voor een iPhone 4 zitten te kijken.
  #3  
Oud 13-11-11, 14:09
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Apple heeft toch ook vermeld dat het Siri niet wil gaan gebruiken op eerdere versies? Maar Siri interesseert hem niet dus maakt ook niet uit.

Naast vernieuwde camera en (wat) snelheid zit er mijns inziens niet bijzonder veel verschil tussen de 4 en de 4S maar bedenk je wel dat de 4 nu opslagcapaciteit biedt tot 8GB. Ik zie namelijk dat je een iPod Touch 32GB hebt.
  #4  
Oud 13-11-11, 15:09
michiel1996 michiel1996 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 28
Standaard

ik heb gister mijn iPhone 4 8gb binnen gekregen (ik kwam van een 3gs en een iPod touch 4g) het scherm van de iphone 4 ziet er nog beter uit dan die van de ipod en de camera is veel beter. de 4s is voor mij te weinig nieuws om te upgraden.
  #5  
Oud 13-11-11, 15:09
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Ik zit ook met een iPod touch v4. Ik wil wel een iPhone maar wil er absoluut niet veel voor betalen. Is het slim om dan een 3gs tweedehands te halen of zelfs nog een iphone 2g / 3g voor 85 euro op marktplaats te kopen met een goedkoop abbo erbij?
  #6  
Oud 13-11-11, 15:35
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Ik zit ook met een iPod touch v4. Ik wil wel een iPhone maar wil er absoluut niet veel voor betalen. Is het slim om dan een 3gs tweedehands te halen of zelfs nog een iphone 2g / 3g voor 85 euro op marktplaats te kopen met een goedkoop abbo erbij?
Dan zou ik toch echt kijken naar een tweedehands iPhone 4. Anders doe je jezelf echt te kort. In ieder geval niet lager dan een 3GS gaan, want dan mis je iOS 5 en alle fijne en belangrijke functies.
  #7  
Oud 13-11-11, 16:08
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Dan zou ik toch echt kijken naar een tweedehands iPhone 4. Anders doe je jezelf echt te kort. In ieder geval niet lager dan een 3GS gaan, want dan mis je iOS 5 en alle fijne en belangrijke functies.
Ik ga denk ik gewoon zo'n oude 2g kopen (mooiste design vind ik) en dan voor alleen bellen / sms / whatsapp en vooral tethering zodat ik overal kan internetten op mijn ipod touch v4. Die hou ik dus ook dan nog. Valt tenmisnste lekker op zo'n oude 2g
Reageren

Labels
iphone 4, iphone 4s, kiezen, kopen, welke



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Ipod Touch 3g 4.2.1 Thijsieg Jailbreak 1 26-11-10 14:33
ipod touch flipjes iPhone algemeen 1 25-07-10 23:51
Iphone as Touch pulp Archief 12 02-01-10 16:10
Touch Screen Aparte Multi-Touch gedrag Amdixer iPhone algemeen 4 08-12-09 17:45
Touch DJ lumikiller iPhone Apps 2 25-11-09 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:49.