//

Batterijverbruik iOS4 en oplaadtijd

Batterijverbruik iOS4 en oplaadtijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu voor twee dagen een iPhone4 in gebruik met iOS 4.3.3 en zit met twee accuvragen. Met onderstaande standby tijd en gebruiktijd zit ik inmiddels ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-11-11, 16:13
BDJ BDJ is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 23
Standaard Batterijverbruik iOS4 en oplaadtijd

Nu voor twee dagen een iPhone4 in gebruik met iOS 4.3.3 en zit met twee accuvragen. Met onderstaande standby tijd en gebruiktijd zit ik inmiddels op 20% battery. Af en toe Wi-Fi aan, Gmail fetch, foto'tje nemen en 10min Angry Birds. Vannacht heeft de iPhone uitgestaan. Nou ben ik misschien verwend geraakt met een Blackberry maar gaat dit nog beter worden? iTunes laat mij uiteraard niet meer updaten naar 4.3.4/4.3.5. Verder merkte ik gisteren op dat het opladen vrij lang duurt, vooral het laatste stukje 90%-100%. Hoort dat zo?

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-11, 17:06
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Ik heb zelf geen ervaring met de iPhone 4. (Je profiel zegt 4S? maar die bestaan niet met iOS 4 geloof ik )

Je geeft aan dat je de telefoon gebruikt voor "Af en toe Wi-Fi aan, Gmail fetch, foto'tje nemen en 10min Angry Birds" maar de printscreen geeft wel aan dat je het bijna vrij en een half uur hebt gebruikt. Dat lijkt mij een vrij normale drain maar wellicht dat ervaringsdeskundigen hier wat meer over kunnen zeggen.

Bij mij laadt de laatste 10% ook langzaam op. Was ook bij al mijn iPhones in het verleden zo dus neem aan dat dat gewoon normaal is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterijverbruik hoger bij krachtigere koptelefoon? Gruffie iPhone algemeen 1 30-06-11 14:06
Ik zoek iPhone app om batterijverbruik te monitoren Carlos007 iPhone Apps 16 09-05-11 22:41
Oplaadtijd ipad Guest-20190430163756 iPad algemeen 27 28-07-10 10:00
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet jpwoesthuis iPhone algemeen 6 23-06-10 10:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.