//

na updat IOS 5 - geen synchronisatie meer met outlook (agenda, adres, notities ...)

na updat IOS 5 - geen synchronisatie meer met outlook (agenda, adres, notities ...) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk kan iemand mij helpen. Na de update naar IOS 5 op mijn Iphone 4 kon ik mijn outlook niet meer synchroniseren (windows - office ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-11-11, 13:50
VEJA VEJA is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard na updat IOS 5 - geen synchronisatie meer met outlook (agenda, adres, notities ...)

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Na de update naar IOS 5 op mijn Iphone 4 kon ik mijn outlook niet meer synchroniseren (windows - office 2007). Ik heb gisteren mijn Iphone geupdate naar IOS 5.0.1 in de hoop dat dit zou lukken, maar ook hierna kan ik nog altijd niet mijn outlook (agenda, contactpers, notities ....) synchroniseren. Alvast bedankt voor enige hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-11, 21:02
VEJA VEJA is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

AUB - hulp !!! - of kan iemand mij melden waar ik terecht kan met mijn vraag???
  #3  
Oud 15-11-11, 22:19
RobbieV RobbieV is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Beste Mensen,

Ik heb een Iphone 4s met IOS 5.0.1. Ik gebruik Icloud en heb outlook 2010.

Toch kan ik mijn agenda niet synchroniseren met itunes. Ik kan wel het vinkje aan vinken dat itunes mijn iphone moet syn. maar toch werkt het niet. iemand een goede beschrijving van wat ik nou moet doen.

Al vast bedankt!
  #4  
Oud 18-11-11, 13:18
VEJA VEJA is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

Waar kunnen we terecht met onze vraag? Wie kan ons helpen?
Na de update naar IOS 5 en daarna IOS 5.0.1 kan mijn agenda functie en contactpersonen vanuit Outlook niet meer overzetten naar mijn Iphone 4.
(werkt met windows - office 2007). Ik kan wel de vinkjes zetten in Itunes dat hij alle gegevens van Outlook moet gaan ophalen van mijn computer (Outlook). MAAR HIJ DOET HET NIET - HELP !!!

Alvast bedankt
  #5  
Oud 18-11-11, 16:17
Guest-201403312020
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard na updat IOS 5 - geen synchronisatie meer met outlook

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VEJA Bekijk bericht
Waar kunnen we terecht met onze vraag? Wie kan ons helpen?
Na de update naar IOS 5 en daarna IOS 5.0.1 kan mijn agenda functie en contactpersonen vanuit Outlook niet meer overzetten naar mijn Iphone 4.
(werkt met windows - office 2007). Ik kan wel de vinkjes zetten in Itunes dat hij alle gegevens van Outlook moet gaan ophalen van mijn computer (Outlook). MAAR HIJ DOET HET NIET - HELP !!!

Alvast bedankt
Hier liepen ik en velen uit een bedrijf in de buurt ook tegenaan toen ze een iPhone aanschaften.
Onze Provider waar Outlook toch mee verbonden is voor een emailaccount scheen aan iPhones een broertje dood te hebben.
Echter wij allen hadden direct suc6 met een emailaccount van Hotmail.com

Nog steeds denk ik dat wij toendertijd naar de Helpdesk van onze Provider hadden moeten bellen hoe dat nou zat.
Hoewel -------@hotmail.com nog nooit 1 probleem gaf en loopt als een tierelier.
Ik denk dan ook dat je bij je Provider moet zijn,of overstappen op hotmail of gmail.com
  #6  
Oud 19-11-11, 12:47
VEJA VEJA is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

Beste,
Bedankt voor uw antwoordje, maar ik heb het niet over mijn e-mail account. Ik beantwoord geen mails via mijn Iphone (gewoon een kwestie van afdrukmogelijkheden en het terug vinden van belangrijke correspondentie). Ik heb problemen met mijn gegevens van mijn agenda alsook mijn contactpersonen over te krijgen vanuit mijn computer naar mijn Iphone 4. Dit liep de eerste maal mis, na mijn update naar 5.0 en het werkt ook nog niet na mijn update naar 5.0.1.
Ik kan wel de vinkjes plaatsen in Itunes om (aanduiding dat hij alle gegevens moet overnemen van deze computer), maar bij het synchroniseren doet hij het niet. Graag iemand die mij helpt. DANK U
  #7  
Oud 19-11-11, 13:37
Guest-201403312020
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VEJA Bekijk bericht
Beste,
Bedankt voor uw antwoordje, maar ik heb het niet over mijn e-mail account. Ik beantwoord geen mails via mijn Iphone (gewoon een kwestie van afdrukmogelijkheden en het terug vinden van belangrijke correspondentie). Ik heb problemen met mijn gegevens van mijn agenda alsook mijn contactpersonen over te krijgen vanuit mijn computer naar mijn Iphone 4. Dit liep de eerste maal mis, na mijn update naar 5.0 en het werkt ook nog niet na mijn update naar 5.0.1.
Ik kan wel de vinkjes plaatsen in Itunes om (aanduiding dat hij alle gegevens moet overnemen van deze computer), maar bij het synchroniseren doet hij het niet. Graag iemand die mij helpt. DANK U
Nog een vraagje dan.
Kreeg jou PC (ik neem aan een Windows XP of W-7) vlak na de 5.01 Update
nog een extra update van Apple omdat er verschillende dingen niet goed werkten?
Ik namelijk wel,en alles lijkt goed te functioneren.

Toploader
  #8  
Oud 19-11-11, 14:11
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VEJA Bekijk bericht
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Na de update naar IOS 5 op mijn Iphone 4 kon ik mijn outlook niet meer synchroniseren (windows - office 2007). Ik heb gisteren mijn Iphone geupdate naar IOS 5.0.1 in de hoop dat dit zou lukken, maar ook hierna kan ik nog altijd niet mijn outlook (agenda, contactpers, notities ....) synchroniseren. Alvast bedankt voor enige hulp.

Staat er bij iTunes (tab info) overal aangevinkt dat hij met Outlook moet synchroniseren ?
  #9  
Oud 19-11-11, 16:01
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Installeer op je computer het sync programmaatje voor Windows 7 en iCloud. Dan gebeurt die synchronisatie over the air normaal gezien.
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #10  
Oud 21-11-11, 22:31
VEJA VEJA is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

Ja, ik kan de vakjes aanvinken in Itunes voor de gegevens over te nemen van mijn computer. Momenteel het ik Itunes 10.5.1.42
En mijn Ihpone heeft als laatste update IOS 5.0.1.
En nog altijd heb ik problemen en krijg ik mijn agenda functie en contactadressen niet over van mijn computer naar mijn Iphone.
Opgelet: ik heb Windows 7 maar wel een 64 bit systeem. Heeft het misschien hier mee te maken?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2011 om 21:33 ----------

Ja, ik kan de vakjes aanvinken in Itunes voor de gegevens over te nemen van mijn computer. Momenteel het ik Itunes 10.5.1.42
En mijn Ihpone heeft als laatste update IOS 5.0.1.
En nog altijd heb ik problemen en krijg ik mijn agenda functie en contactadressen niet over van mijn computer naar mijn Iphone.
Opgelet: ik heb Windows 7 maar wel een 64 bit systeem. Heeft het misschien hier mee te maken?
Het zou reuze tof zijn als iemand mij kan helpen. Want je hebt toch veel betaald voor de Iphone en ik kan hem nu zelfs niet gebruiken als agenda. Dit lijkt mij helemaal niet correct.
Waar kan ik terecht met dit probleem, is er een tel waar je terecht kan met je Iphone problemen? Heeft apple een helpdesk?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2011 om 21:34 ----------

Alvast bedankt voor iedere tip of hulp dit ik kan krijgen. Ik weet niet waar ik nog terecht kan met mijn probleem

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2011 om 21:38 ----------

Sorry, nog vergeten te vermelden, ik werk met office 2007 (windows 7 - 64 bit systeem)
  #11  
Oud 23-11-11, 15:57
Niachbv Niachbv is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard synchroniseren iphone 4 met outlook onder windows7

Ik heb exact dezelfde problemen als VEJA en wat ik ook doe niets helpt.
graag hulp
b.v.d. Hans Achterberg

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2011 om 15:26 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puck84 Bekijk bericht
installeer op je computer het sync programmaatje voor windows 7 en icloud. Dan gebeurt die synchronisatie over the air normaal gezien.
en hoe heet dat programmaaatje dan?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 november 2011 om 15:27 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puck84 Bekijk bericht
installeer op je computer het sync programmaatje voor windows 7 en icloud. Dan gebeurt die synchronisatie over the air normaal gezien.
en hoe heet dat programmaaatje dan?
  #12  
Oud 25-11-11, 22:01
marilivangrasstek marilivangrasstek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een iMac en een iPhone 3Gs en heb precies hetzelfde probleem. Notities, agenda het wordt niet meer gesynchroniseerd en voor de update ging het super zonder problemen. Nogmaals bij mij is het dus van appel naar appel en toch kunnen ze elkaar niet vinden. Heb zelf het idee dat het begonnen is met iCloud, maar hoop dat hier iemand met verstand mij kan adviseren??
Help
  #13  
Oud 29-11-11, 00:56
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niachbv Bekijk bericht
en hoe heet dat programmaaatje dan?
iCloud Control Panel for Windows: https://support.apple.com/kb/DL1455

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 november 2011 om 23:58 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marilivangrasstek Bekijk bericht
Ik heb een iMac en een iPhone 3Gs en heb precies hetzelfde probleem. Notities, agenda het wordt niet meer gesynchroniseerd en voor de update ging het super zonder problemen. Nogmaals bij mij is het dus van appel naar appel en toch kunnen ze elkaar niet vinden. Heb zelf het idee dat het begonnen is met iCloud, maar hoop dat hier iemand met verstand mij kan adviseren??
Help
Ben je zeker dat het een 3Gs is? want volgens je profiel heb je een 3G... En de 3G werkt inderdaad niet met iCloud (software is niet meer mee)
  #14  
Oud 29-11-11, 09:44
Niachbv Niachbv is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

Bedankt Puck84, dat programmaatje had ik reeds gedownload en ook daar ging de synchronisatie niet juist, zo erg zelfs dat ik geen afspraken en contacten meer kon toevoegen. Uiteindelijk heb ik het navolgende gedaan. Ik ben niet zeker van de juiste volgorde omdat ik inmiddels zoveeel geprobeerd heb.
als volgt:
Icloud eruit gegooid, in Itunes weer gezet op synch. via computer, Iphone helemaal uit en opnieuw aangezet, in mijn Ipohn stonden inmiddels alle afspraken bijna allemaal 2x, alle contacten 2 of 3x (en ik had er al 780), een copie gemaakt in outlook van de onder Icloud voorkomende contacts, daar stond niet alles 2 of 3 x in, iphone laten synchr. met outlook en outlook contactgegevens uitvinken en op verwijderen aangeven. Alle iphone contacten worden verwijdert, daarna de contacten van outlook (in mijn contactpersonen ) verwijdert en de copy van de contacten daarnaar toe gekopieerd, dan opnieuw synchr. met outlook, alle dubbele contacten en die toch verwijderd konden worden verwijdert en opnieuw gesychr., ook de dubbele afspraken allemaal met de hand verwijderd en opnieuw gesynchr. en uiteindelijk werkt het weer. Koste mij zo'n anderhalve dag. Belln naar customer support van Apple wordt je verwezen naar de provider van je telefoon en anderom. Bedankt T-mobile, bedankt Apple. en jullie suc6 ik hoop dat het gaat lukken.
  #15  
Oud 05-01-12, 14:23
HarleyMan2805 HarleyMan2805 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard outlook synchronysatie problemen met iphone

Hai ik heb exact hetzelfde probleem... is het jou inmiddels gelukt om het weer werkende te krijgen.

mvg Marcel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VEJA Bekijk bericht
Ja, ik kan de vakjes aanvinken in Itunes voor de gegevens over te nemen van mijn computer. Momenteel het ik Itunes 10.5.1.42
En mijn Ihpone heeft als laatste update IOS 5.0.1.
En nog altijd heb ik problemen en krijg ik mijn agenda functie en contactadressen niet over van mijn computer naar mijn Iphone.
Opgelet: ik heb Windows 7 maar wel een 64 bit systeem. Heeft het misschien hier mee te maken?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2011 om 21:33 ----------

Ja, ik kan de vakjes aanvinken in Itunes voor de gegevens over te nemen van mijn computer. Momenteel het ik Itunes 10.5.1.42
En mijn Ihpone heeft als laatste update IOS 5.0.1.
En nog altijd heb ik problemen en krijg ik mijn agenda functie en contactadressen niet over van mijn computer naar mijn Iphone.
Opgelet: ik heb Windows 7 maar wel een 64 bit systeem. Heeft het misschien hier mee te maken?
Het zou reuze tof zijn als iemand mij kan helpen. Want je hebt toch veel betaald voor de Iphone en ik kan hem nu zelfs niet gebruiken als agenda. Dit lijkt mij helemaal niet correct.
Waar kan ik terecht met dit probleem, is er een tel waar je terecht kan met je Iphone problemen? Heeft apple een helpdesk?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2011 om 21:34 ----------

Alvast bedankt voor iedere tip of hulp dit ik kan krijgen. Ik weet niet waar ik nog terecht kan met mijn probleem

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2011 om 21:38 ----------

Sorry, nog vergeten te vermelden, ik werk met office 2007 (windows 7 - 64 bit systeem)
  #16  
Oud 05-01-12, 16:24
HarleyMan2805 HarleyMan2805 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard Synchronisatie met outlook lukt weer na update IOS 5

Nou... het is me dan eindelijk weer gelukt. Wat een prutsers daar bij dat Apple concern. En wat een geweldige hulp mag je daar van verwachten.

Goed om een lang verhaal kort te maken, ik denk dat er een progammeur ergens daar aan de overkant van de Oceaan een typo heeft gemaakt. Waarschijnlijk knikte hij JA bij het accepteren van de opdracht maar bedoelde hij NEE.
Het probleem zit hem in de hoeveelheid Afspraken die je tegelijk wilt synchroniseren met je Iphone... In mijn geval over de 5000 van een aantal jaren verzamelde afspraken in Outlook. Dit lukt dus niet in 1 keer!
De synchronisatie software waar Itunes gebruik van maakt kan dit niet aan.

Wat heb ik gedaan om het op te lossen cq werkbaar te krijgen.

1' Maak een export van je Agenda items naar een excel bestand Let hierbij op dat je het bereik van de periode die je wilt exporteren goed aangeeft.

2' Het excel bestand openen en kijk of alle items zijn meegenomen.

3' Verwijder alle agenda items in Outlook en synchroniseer met itunes waarbij je het vinkje aanzet onder INFO beneden bij Geavanceerd Agenda.

4' Na synchronisatie is zowel je Agenda van Outllook als je Iphone leeg

5' Deel nu het excel bestand op, ik heb zelf voor 200 regels tegelijk gekozen, wellicht kan je meer tegelijk maar dat heb ik verder niet uitgetest. Dus per 200 regels heb ik een excel bestand opgemaak. Jaja een dikke 20 excel bestanden had ik dus te verwerken. Dus Hoofdbestand splitsen in delen van 200 regels en hier aparte bestanden voor maken.

6' Vervolgens importeer je het 1e bestand met 200 regels in je outlook Agenda.

7' Hierna synchroniseer je met Itunes de Agenda.

8' Vervolgens importeer je het 2e bestand met 200 regels in je outlook Agenda en vergeet niet om het vinkje aan te zetten (maken van duplicaten toestaan)

9' Hierna synchroniseer je weer met Itunes de Agenda...

en finaly nadat je alle bestanden hebt verwerkt ben je weer waar je wezen moet.

Ik heb nieuwe items aangemaakt in de iphone en in Outlook en beide werden netjes gesynchroniseerd.

Tja een snellere optie heb ik niet dit heeft bij mij gewerkt. Met dank aan de slimme programmeur die die allemaal voor ons heeft veroorzaakt.

En nu maar hopen dat het bij een volgende update van het IOS verholpen is... anders kunnen we weer aan de slag.

mvg Marcel
  #17  
Oud 05-01-12, 17:01
eline-joyce eline-joyce is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 17
Standaard

OOk mijn iphone 4 synchroniseert de agenda niet meer met Outlook. Dit is wat ik daarover op internet vond:
De agenda's van Outlook en Apple iPhone of iPod touch synchroniseren - Outlook - Office.com

vrgr

Joyce
  #18  
Oud 12-01-12, 22:54
Jymmy69 Jymmy69 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard synchronisatie agenda vanuit outlook 2007 gelukt

Knettergek werd ik ervan, alles werd goed gesynchroniseerd behalve mijn agenda uit outlook. Wat ik ook probeerde, ook na verwijderen van de agenda en weer terugplaatsen, herstellen van de iPhone etc. Bij toeval ben ik in Outlook iets tegengekomen wat bij mij de verlossende actuele synchronisatie teweeg heeft gebracht!
Klik bij Agenda in Outlook op de tab Beeld en dan Huidige weergave, kies vervolgens alle afspraken. Tot mijn schrik stonden daar bij mij meer dan 6.000 agenda items vanaf 2006 stonden ze er keurig netjes met z'n allen op een rij. Toen kreeg ik intuïtief (heeeel Apple ) het vermoeden dat mijn gewaardeerde iPhone dat domweg niet meer wenste te accepteren. Ik ben daarom flink wat agende items gaan weggooien. Als je een agenda in Archiefmappen hebt en ook zo nu en dan een back-up maakt is dat geen probleem. Nu heb ik 'slechts' 600 agenda items en na een soepele synchronisatie is alles 100% overgeseind. Ik ben helemaal blij....
Ik hoop dat het bij jullie ook werkt.
  #19  
Oud 11-04-16, 10:19
winne winne is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: kortrijk - belgie
Berichten: 2
Standaard synchronisatie outlook 2007

halo Jymmy69 & HarleyMan2805
Ik had het zelfde probleem en ook meer dan 6000 agenda afspraken staan.
Na het verwijderen van de oudste jaren kon ik terug synchroniseren van mijn iphone naar de PC.
Het omgekeerde werkte voorheen perfect.
Alles wordt nu gesynchroniseerd van iphone naar PC en van PC naar Iphone.
Bedankt voor nuttige info.
  #20  
Oud 11-04-16, 10:41
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door winne Bekijk bericht
halo Jymmy69 & HarleyMan2805
Ik had het zelfde probleem en ook meer dan 6000 agenda afspraken staan.
Na het verwijderen van de oudste jaren kon ik terug synchroniseren van mijn iphone naar de PC.
Het omgekeerde werkte voorheen perfect.
Alles wordt nu gesynchroniseerd van iphone naar PC en van PC naar Iphone.
Bedankt voor nuttige info.
Gouden tip:
Kijk even naar de datum van het laatste bericht in dit topic
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchronisatie outlook agenda met iphone via syncmate jce iTunes 4 10-02-12 15:29
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
synchronisatie agenda outlook 2003 werkt niet meer na update 9.1.1 paulvanschijndel iTunes 17 07-06-10 20:36
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 10:29
synchronisatie outlook agenda (2003) met iphone huntie iTunes 1 01-07-09 14:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.