iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Home button 4S kraakt (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104399-home-button-4s-kraakt.html)

Rubenn1992 14-11-11 17:22

Home button 4S kraakt
 
Hey,

Ik heb sinds 2 dagen het volgende:
Als ik mijn home button indruk kraakt ie een beetje en lijkt het net of hij 2 keer wordt ingedrukt. Ik irriteer me er mateloos aan. Als ik hem ingedrukt houd en even hard blaas is het een paar minuten weg, en wanneer ik hem dan weer indruk is het weer terug!
Het lijkt net of er viezigheid onder zit. Wat kan ik hiermee?

gr

apotheosis 14-11-11 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rubenn1992 (Bericht 735978)
Hey,

Ik heb sinds 2 dagen het volgende:
Als ik mijn home button indruk kraakt ie een beetje en lijkt het net of hij 2 keer wordt ingedrukt. Ik irriteer me er mateloos aan. Als ik hem ingedrukt houd en even hard blaas is het een paar minuten weg, en wanneer ik hem dan weer indruk is het weer terug!
Het lijkt net of er viezigheid onder zit. Wat kan ik hiermee?

gr

Binnen steken man, je hebt garantie, ze moeten dat herstellen of je een nieuwe geven. Kan wel zijn je je iPhone 3-4weken kwijt bent.

louisdefour 29-11-11 21:28

Ik heb ook mijn 4s nog maar 2 weken en heb nu ook hetzelfde probleem ..

Martiniken007 05-12-11 23:11

Heb je hem binnengestoken? of andere oplossing gevonden? Ik zit net met hetzelfde probleem, 1 maand oude iPhone 4S...

majinchaos 06-12-11 13:06

Dit probleem had ik ook met mijn iphone 4. als je heel zachtjes op de homeknop klikte hoorde ik heel zachtjes een klik, alsof de homeknop niet goed vast gelijmt zat.

Na 4 maanden gebruik, was de klik vanzelf verdwenen. Ik zou gewoon terug gaan nu je toch garantie hebt. Er is mij verteld dat zo een reparatie 1.5 tot 2 weken kan duren.

louisdefour 06-12-11 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martiniken007 (Bericht 743158)
Heb je hem binnengestoken? of andere oplossing gevonden? Ik zit net met hetzelfde probleem, 1 maand oude iPhone 4S...

Heb hem binnengebracht en zal hem ongeveer 4 - 6 weken kwijt zijn .. Gelukkig heb ik een Iphone 4 als vervang toestel gekregen.

Martiniken007 15-12-11 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door louisdefour (Bericht 743318)
Heb hem binnengebracht en zal hem ongeveer 4 - 6 weken kwijt zijn .. Gelukkig heb ik een Iphone 4 als vervang toestel gekregen.

Hey, Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem ga binnensteken. Tis geen groot probleem, wel een ambetant... Maar ik ben bang dat ik hem enkele weken ga binnensteken en gewoon mijn oude terugkrijg, omdat het krakend geluid niet constant is maar slechts op bepaalde momenten (en zij zullen hem waarschijnlijk net testen als hij werkt...). Als u iets hoort van uw iPhone (hersteld/Niet hersteld) wilt u mij dat dan laten weten? Ik wou hetzelf oplossen door te blazen ofzo, maar tevergeefs. Alvast bedankt!

Jobmussche 15-12-11 18:02

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mn ipad, kreeg gewoon zonder moeite een nieuwe mee.

Martiniken007 16-12-11 23:53

Ik ben ondertussen naar Mobistar gwst en van direct een nieuwe was nog geen sprake. 2 weken binnensturen en ze gingen kijken wat ze er mee doen:-)...

Caneezy 17-12-11 14:24

Hoe bedoel je kraakt? Dat je een klik hoort als je hem in het midden goed drukt?

Martiniken007 19-12-11 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caneezy (Bericht 747092)
Hoe bedoel je kraakt? Dat je een klik hoort als je hem in het midden goed drukt?

Neen, je zou het kunnen vergelijken als een plastiekje die achter je knop zit en die je telkens hoort plooien/lichtjes kraken. Als je eens goed doorduwt, is het weer beter voor een tijdtje...

brad 19-12-11 23:31

Wat een gejank, als hij verder goed functioneert snap ik het probleem niet helemaal.
Zelf had ik er ook last van, maar na verloop van tijd verdwijnt dit gewoon.
Niks om je zorgen over te maken.

louisdefour 29-12-11 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martiniken007 (Bericht 746359)
Hey, Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem ga binnensteken. Tis geen groot probleem, wel een ambetant... Maar ik ben bang dat ik hem enkele weken ga binnensteken en gewoon mijn oude terugkrijg, omdat het krakend geluid niet constant is maar slechts op bepaalde momenten (en zij zullen hem waarschijnlijk net testen als hij werkt...). Als u iets hoort van uw iPhone (hersteld/Niet hersteld) wilt u mij dat dan laten weten? Ik wou hetzelf oplossen door te blazen ofzo, maar tevergeefs. Alvast bedankt!

Heb mijn iphone eindelijk teruggekregen. Blijkbaar is het niet zo simpel om deze knop te vermaken/vervangen dus heb ik een nieuw toestel gekregen ..

Martiniken007 18-01-12 22:59

Bedankt voor de reactie! :-) 't was een maand in orde, nu komt het weer terug. Ik zal hem dan ook eens binnensteken als het zo blijft duren!

master0wn3r 19-01-12 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rubenn1992 (Bericht 735978)
Hey,

Ik heb sinds 2 dagen het volgende:
Als ik mijn home button indruk kraakt ie een beetje en lijkt het net of hij 2 keer wordt ingedrukt. Ik irriteer me er mateloos aan. Als ik hem ingedrukt houd en even hard blaas is het een paar minuten weg, en wanneer ik hem dan weer indruk is het weer terug!
Het lijkt net of er viezigheid onder zit. Wat kan ik hiermee?

gr

je kunt proberen om de achterkant eraf te halen (2 schroefjes bij de speakers) en dan achter de speakers langs met een druk blazertje uit te blazen, en zoals alle andere zeggen gewoon naar de winkel gaan of opsturen, want je hebt tog garantie :P

iphonegranada 20-01-12 12:53

onzin, de homebutten van de 4gs is verlijmd en ingekapseld op de voorkant, van binnenuit kan er geen stof nog lucht bijkomen . dit is een verbetering ten opzichte van de home button van de 4 die een spaarvarken van vuil is. om hem goed schoon te maken moet je de telefoon helemaal uit elkaar halen. is voor pro's heel goed te doen en duurt ongeveer een uur


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:38.