iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Baaterij heel snel zonder update 4.3.1 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104416-baaterij-heel-snel-zonder-update-4-3-1-a.html)

JustMeTo 14-11-11 21:11

Baaterij heel snel zonder update 4.3.1
 
Ik heb Gs3 32 gig sinds gisteren loopt mijn batterij heel snel van 100% tot 0% in 4 uur tijd.. weet iemand wat er aan de hand is ? heb geen updates gedraait

superjacky 14-11-11 21:16

Waarom geen update ? Miss is er wat mis met je accu

JustMeTo 14-11-11 21:18

ga ik nog doen update.. maar ik las over 5.0 dat ook batteij problemen waren ... maar nu heb ik het zonder update? dus je denkt accu kapot? wat gaat dat kosten ongeveer?

superjacky 14-11-11 21:23

Niet iedereen heeft die problemen met de accu na de update en bij sommige is het verholpen en bij sommige niet . Weet niet hoe lang je die telefoon al hebt , accu kan op ten duur minder worden.

JustMeTo 14-11-11 21:27

ik heb de tel nu precies 2 jaar

superjacky 14-11-11 21:32

Tja als ik het dan zo lees denk ik dat het de accu zelf is maar kan het mis hebben!

Niet laten vallen of iets mee gedaan ?

mrboolean 14-11-11 21:43

Als je het opeens hebt van de ene op de andere dag, dan lijkt het er niet op dat het aan je accu ligt. Een aftakelende accu gaat meestal geleidelijk. En een twee jaar oude batterij zou echt niet zo snel leeg moeten gaan.

Ik zou het eerder zoeken in een app die misschien zorgt voor buitensporig veel dataverkeer. Of iets dergelijks.

JustMeTo 14-11-11 21:43

nee niks mee gedaan ben erg zuinig op vandaar

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 november 2011 om 21:48 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrboolean (Bericht 736105)
Als je het opeens hebt van de ene op de andere dag, dan lijkt het er niet op dat het aan je accu ligt. Een aftakelende accu gaat meestal geleidelijk. En een twee jaar oude batterij zou echt niet zo snel leeg moeten gaan.

Ik zou het eerder zoeken in een app die misschien zorgt voor buitensporig veel dataverkeer. Of iets dergelijks.


daaar zat ik ook al te denken ja... had wel app updates gedaan... dar is de oorzaak dus:) ik ga ff mijn apps er af halen misschien lost het op!:)

ipeertje 14-11-11 21:51

laat hem eens een aantal keer compleet leeglopen (tot je iphone vanzelf uitgaat) en dan weer helemaal op laden.

JustMeTo 14-11-11 21:58

heb ik al 5 keer laten leeg lopen... dat is het dus ook niet:(??

lextriplex 15-11-11 09:49

ik heb het zelfde probleem sinds een app update vorige week. Geen idee meer welke apps geupdated zijn. Is dat ergens na te gaan? iphone4 jaar oud

JustMeTo 15-11-11 20:20

Mijn probleem is opgelost.. heb alle apps afgehaald behalve die niet kunnen standaard van de iphone .. batterij gaat nu weer goed.. nu is de vraag welke app vraagt om te veel dateverkeer? dat ga ik nu dus uitzoeken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.