iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Aparte beltoon voor nummer onbekend (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104419-aparte-beltoon-voor-nummer-onbekend.html)

Saint 14-11-11 21:26

Aparte beltoon voor nummer onbekend
 
Hallo allemaal,

Ik wordt helaas te vaak gebeld door een onbekend nummer. Een inkomend onbekend nummer is niet te blokkeren, ik zit te denken aan een aparte beltoon (onhoorbaar of een simpel pieptoontje) Iemand een idee of tip hoe dit te realiseren?

MathieuG 14-11-11 21:48

Default ringtone instellen op toon die je voor onbekende nummers wilt horen en dan op je contacten een afwijkend beltoon selecteren. Wel even werk naar zo krijg jij wel wat je wil

Saint 14-11-11 21:57

Wel de wereld op zijn kop maar in elk geval een begin. Mijn oude Nokia kon dit al in 1998. Is dit anno 2012 de enige optie voor een IPhone ?

MathieuG 14-11-11 22:13

Ha ha. Heb altijd Nokia gehad en dan verbaas je je toch als je naar iPhone overstapt dat zoiets als geluidsprofielen, Bluetooth foto's versturen en ontvangen niet mogelijk is.

Saint 14-11-11 22:21

Eigenlijk zou hier een app voor moeten komen, als er niets is op dit gebied moet dat maar eens veranderen. Vreemd dat deze optie er default niet is. Om nou weer een Nokia te kopen ....

mrboolean 14-11-11 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MathieuG (Bericht 736108)
Default ringtone instellen op toon die je voor onbekende nummers wilt horen en dan op je contacten een afwijkend beltoon selecteren. Wel even werk naar zo krijg jij wel wat je wil

Dit is wel een heel omslachtige methode ;). Zeker als je flink wat contacten hebt. En als iemand belt die niet in je contactlist staat wordt die als een onbekend nummer behandeld.

Trouwens @Saint. Bedoel je nu prive nummers of nummers die niet in je contactlist staan?

Saint 15-11-11 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrboolean (Bericht 736150)
Dit is wel een heel omslachtige methode ;). Zeker als je flink wat contacten hebt. En als iemand belt die niet in je contactlist staat wordt die als een onbekend nummer behandeld.

Trouwens @Saint. Bedoel je nu prive nummers of nummers die niet in je contactlist staan?

Ik wil eigenlijk alle nummers zonder nummerweergave niet horen, dus wel onbekende nummers met nummerweergave.;)

Harley4 15-11-11 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saint (Bericht 736512)
Ik wil eigenlijk alle nummers zonder nummerweergave niet horen, dus wel onbekende nummers met nummerweergave.;)

Ik zeg iblacklist

jemmie 16-11-11 12:24

TS heeft geen JB, dit is voor de iblacklist en andere soortgelijke appps wel nodig.

XIII 16-11-11 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Saint (Bericht 736131)
Eigenlijk zou hier een app voor moeten komen

Zoiets kan niet zonder jailbreak.

Harley4 16-11-11 12:37

Wat heb je nou aan een iPhone zonder JB?


Nog ff en ik ruil me 4S weer in voor een 4 :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.