//

iPhone 4S beeldscherm dode pixels

iPhone 4S beeldscherm dode pixels discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via apple.nl de iPhone 4S besteld en vorige week vrijdag ontvangen. Hij heeft prima gewerkt afgelopen dagen. Echter, vanmiddag haal ik de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-11, 23:20
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard iPhone 4S beeldscherm dode pixels

Ik heb via apple.nl de iPhone 4S besteld en vorige week vrijdag ontvangen. Hij heeft prima gewerkt afgelopen dagen.
Echter, vanmiddag haal ik de iPhone uit mn broekzak en unlock hem en kaboem!! het hele beeld vertroebeld, trillende strepen over het scherm.

Ik kan nog Apps openen en bellen. Alleen het is geen doen om er op deze manier mee te werken.
Nou ga ik morgen Apple bellen en om een nieuw toestel vragen.

Iemand ervaring met een vervangend toestel geleverd door Apple. Iemand die een indicatie kan geven hoeveel dagen er overheen zullen gaan alvorens ik een nieuwe kan ontvangen?

Ik heb hem NIET laten vallen, dit er nog bij vermeldend. Anders wist ik ook wel dat ik zelf voor de kosten had moeten opdraaien
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-11, 23:35
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Geen ervaring met het vervangen van een nieuwe iPhone. Wel ervaring met het vervangen van een nieuwe MacBook Pro binnen een week van levering.

Apple Care gebeld en toen was het zoiets als vandaag bellen, morgen ophalen, overmorgen een nieuwe in huis. Weet natuurlijk niet hoe dat gaat met iPhones. Zeker met de huidige voorraad.
Waren hele vriendelijke en behulpzame mensen en deden nergens moeilijk over, mocht toen de adapters houden van beide laptops die ik terug heb gestuurd.
  #3  
Oud 14-11-11, 23:41
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ja, daar ben ik dus precies bang voor bij de iPhone 4S: de huidige (krappe) voorraad. Ik heb eerst bijna 2 weken moeten wachten op de levering van deze nieuwe 4S, dus als zij nu dus een nieuwe moeten gaan sturen, ben ik weer misschien een week / paar weken verder. ppffff, zo geen zin in!
  #4  
Oud 15-11-11, 00:14
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Dit zijn geen dode pixels meer. Je hebt gewoon een defect scherm. Omruilen zou geen probleem moeten zijn en normaal kan dat wel snel gaan, zeker als het toestel net nieuw is. Maar met de huidige tekorten kan dat misschien langer gaan duren. Ik vrees alleen dat je niet veel keuze hebt.
  #5  
Oud 15-11-11, 00:19
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

dat denk ik ook mrboolean. Maar stel dat Apple in Oberhausen iPhone 16 Gb zwart op voorraad heeft....ben ik bijna in staat om daar mn iPhone om te gaan ruilen voor een nieuwe... "even" 3 uurtjes richting Duitsland in plaats van misschien 2 weken moeten wachten

En wellicht dat ik, vanwege het grote defect, voorrang krijg op lopende bestellingen.... Klinkt dit logisch voor jullie?
  #6  
Oud 15-11-11, 01:04
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Bel ff met de Apple store in Oberhausen om zeker te zijn.
  #7  
Oud 15-11-11, 11:57
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Apple gesproken vanochtend. Ik mag niet mijn iphone 4S gaan omruilen in Oberhausen. Er word een nieuwe opgestuurd en dit gaat maximaal 2 weken duren... Vind het maar matig, dat huidige klanten met een bestaand product niet iets van voorrang krijgen op een vervangend toestel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 dode pixels retina display! DaveD30 iPhone algemeen 5 22-09-10 10:57
iPhone 4 Rij dode pixels tim212 iPhone algemeen 1 18-08-10 19:04
Iphone dode pixels Rejmo iPhone algemeen 2 31-07-08 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.