iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone scherm werkt niet goed, aangesloten stroomnet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104428-iphone-scherm-werkt-niet-goed-aangesloten-stroomnet.html)

kami124 14-11-11 22:53

iPhone scherm werkt niet goed, aangesloten stroomnet
 
Als ik mijn iphone heb aangesloten op het stroomnet (om de batterij op te laden) dan doet het aanraakscherm het niet meer goed. Dan klik ik bijvoorbeeld ergens boven op het scherm iets aan en registreert de iPhone alsof ik onderaan het scherm iets heb aangeraakt.

Hebben meerder mensen hier last van?

Ik heb er zelf al jaren last van, eerst met mijn iPhone 3G[S] en nu nog steeds met m'n iPhone 4 (@ iOs 5). Ook maakt het niet uit waar ik hem oplaad of ik dat nu in zeeland bij m'n ouders doe of in Eindhoven of in Breda waar ik op kamers zit/zat.
Mijn vrienden die ook een iphone hebben hebben hier geen last van :S, vind het maar vreemd.

BeamerAR15 15-11-11 03:12

Ik had hier v/d zomer ook last van.
Na de update naar ios 5 eigenlijk niks meer van gemerkt.

ButcherJF 15-11-11 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kami124 (Bericht 736143)
(...)
Ik heb er zelf al jaren last van, eerst met mijn iPhone 3G[S] en nu nog steeds met m'n iPhone 4 (@ iOs 5).
(...)

Heb je steeds bij wisseling van iPhone de backup van de vorige teruggezet? Dan is daarmee ook de softwarefout die bij de eerste is ontstaan steeds overgegaan naar de volgende. Herstel je iPhone en meld hem als nieuw aan, dus zonder de backup terug te zetten.

wotter 15-11-11 11:11

Ik heb hier ook wel eens last van en heeft volgens mij met de aarding te maken (of het ontbreken daarvan).

Probeer eens tijdens het laden je Iphone zo vast te houden dat de metalen rand (zijkant) contact maakt met je hand. Bij mij werkt het touchscreen dan wel zonder problemen. Schijnt verder geen kwaad te kunnen.

kami124 16-11-11 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 736188)
Heb je steeds bij wisseling van iPhone de backup van de vorige teruggezet? Dan is daarmee ook de softwarefout die bij de eerste is ontstaan steeds overgegaan naar de volgende. Herstel je iPhone en meld hem als nieuw aan, dus zonder de backup terug te zetten.

Mmh dit heb ik al heel lang niet gedaan, ik heb vandaag mijn iphone 4S binnen gekregen en ga hem eens niet "herstellen". Bedankt voor de tip.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wotter (Bericht 736250)
Ik heb hier ook wel eens last van en heeft volgens mij met de aarding te maken (of het ontbreken daarvan).

Probeer eens tijdens het laden je Iphone zo vast te houden dat de metalen rand (zijkant) contact maakt met je hand. Bij mij werkt het touchscreen dan wel zonder problemen. Schijnt verder geen kwaad te kunnen.

Mmmh nu ik erover zit na te denken, zou het dan ook kunnen dat ik wat opladers en kabels van dealextreme besteld heb, die wss geen aarding hebben.

Brokejef 17-11-11 07:31

Heeft te maken met je oplader. Bij de originele heb je daar geen last van.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:13.