//

iPhone scherm werkt niet goed, aangesloten stroomnet

iPhone scherm werkt niet goed, aangesloten stroomnet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iphone heb aangesloten op het stroomnet (om de batterij op te laden) dan doet het aanraakscherm het niet meer goed. Dan klik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-11-11, 22:53
kami124 kami124 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard iPhone scherm werkt niet goed, aangesloten stroomnet

Als ik mijn iphone heb aangesloten op het stroomnet (om de batterij op te laden) dan doet het aanraakscherm het niet meer goed. Dan klik ik bijvoorbeeld ergens boven op het scherm iets aan en registreert de iPhone alsof ik onderaan het scherm iets heb aangeraakt.

Hebben meerder mensen hier last van?

Ik heb er zelf al jaren last van, eerst met mijn iPhone 3G[S] en nu nog steeds met m'n iPhone 4 (@ iOs 5). Ook maakt het niet uit waar ik hem oplaad of ik dat nu in zeeland bij m'n ouders doe of in Eindhoven of in Breda waar ik op kamers zit/zat.
Mijn vrienden die ook een iphone hebben hebben hier geen last van :S, vind het maar vreemd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-11, 03:12
BeamerAR15 BeamerAR15 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het mooie zuiden
Berichten: 58
Standaard

Ik had hier v/d zomer ook last van.
Na de update naar ios 5 eigenlijk niks meer van gemerkt.
  #3  
Oud 15-11-11, 07:47
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kami124 Bekijk bericht
(...)
Ik heb er zelf al jaren last van, eerst met mijn iPhone 3G[S] en nu nog steeds met m'n iPhone 4 (@ iOs 5).
(...)
Heb je steeds bij wisseling van iPhone de backup van de vorige teruggezet? Dan is daarmee ook de softwarefout die bij de eerste is ontstaan steeds overgegaan naar de volgende. Herstel je iPhone en meld hem als nieuw aan, dus zonder de backup terug te zetten.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 15-11-11, 11:11
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Ik heb hier ook wel eens last van en heeft volgens mij met de aarding te maken (of het ontbreken daarvan).

Probeer eens tijdens het laden je Iphone zo vast te houden dat de metalen rand (zijkant) contact maakt met je hand. Bij mij werkt het touchscreen dan wel zonder problemen. Schijnt verder geen kwaad te kunnen.
  #5  
Oud 16-11-11, 22:38
kami124 kami124 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Heb je steeds bij wisseling van iPhone de backup van de vorige teruggezet? Dan is daarmee ook de softwarefout die bij de eerste is ontstaan steeds overgegaan naar de volgende. Herstel je iPhone en meld hem als nieuw aan, dus zonder de backup terug te zetten.
Mmh dit heb ik al heel lang niet gedaan, ik heb vandaag mijn iphone 4S binnen gekregen en ga hem eens niet "herstellen". Bedankt voor de tip.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wotter Bekijk bericht
Ik heb hier ook wel eens last van en heeft volgens mij met de aarding te maken (of het ontbreken daarvan).

Probeer eens tijdens het laden je Iphone zo vast te houden dat de metalen rand (zijkant) contact maakt met je hand. Bij mij werkt het touchscreen dan wel zonder problemen. Schijnt verder geen kwaad te kunnen.
Mmmh nu ik erover zit na te denken, zou het dan ook kunnen dat ik wat opladers en kabels van dealextreme besteld heb, die wss geen aarding hebben.
  #6  
Oud 17-11-11, 07:31
Brokejef Brokejef is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 16
Standaard

Heeft te maken met je oplader. Bij de originele heb je daar geen last van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone speaker werkt niet goed! Ymen iPhone algemeen 1 10-02-11 17:01
rechter kant van scherm werkt niet goed thijssie117 iPhone algemeen 1 26-11-10 12:04
iPhone 4, werkt niet goed. gon1234abcd iPhone algemeen 23 05-08-10 23:24
coverflow op iphone werkt niet goed!! kelly iPhone algemeen 12 26-01-09 18:09
Iphone werkt niet goed Larsmanson Unlock [archief] 8 31-03-08 17:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:16.