//

IOS 5.0.1 downloaden

IOS 5.0.1 downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn iPhone aansluit aan mijn laptop dan krijg ik, als itunes is opgestart, een scherm dat er een nieuwe versie vd iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-11-11, 15:51
dbtje dbtje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 64
Standaard IOS 5.0.1 downloaden

Hallo,
Als ik mijn iPhone aansluit aan mijn laptop dan krijg ik, als itunes is opgestart, een scherm dat er een nieuwe versie vd iPhone software beschikbaar is (IOS 5.0.1). Gaat deze update hetzelfde als met IOS 5 dat je een backup moet maken die je er na de update weer opzet? Of gaat dit om een kleine update die zo klaar is waarbij je verder geen gekke dingen met je telefoon hoeft te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-11, 15:57
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je kunt de update ook op de telefoon installeren. Via Instellingen>Algemeen>Software-update. Dan heb je geen pc nodig. En instellingen e.d. blijven gewoon behouden.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 16-11-11, 16:30
dbtje dbtje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 64
Standaard

@wouter1981: dankjewel dus dit is gewoon een korte update die niks van mijn telefoon afgooit? En dan hoef ik dus ook niet eerst een backup te maken (wat ik nog via itunes doe ipv via icloud)?
  #4  
Oud 16-11-11, 17:01
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Voor de zekerheid een backup maken kan nooit kwaad. 5.0.1 is een kleine update die je apps/instellingen/contacten/etc gewoon houdt waar/zoals ze zijn. Speciaal daarvoor hoef je dus geen backup te maken.
  #5  
Oud 17-11-11, 18:35
fba0512 fba0512 is offline
• iOS 9.2.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 36
Standaard

Moet je deze update wel doen?
Want heb al véél gelezen dat mensen na de update wel wat problemen hebben gekregen (batterij-problemen, geen wi-fi-ontvangst meer, e.d.).

Ik heb zoiets van: hij werkt nu goed, dus waarom die update?

Groetjes
  #6  
Oud 18-11-11, 21:21
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Je moet de update niet doen. Als het alleen voor je iPhone is en je nu geen problemen hebt zul je in elk geval niets missen. De belangrijkste dingen in de update zijn een "batterij fix" en mutlitouch functies voor de iPad. Je mist op je iPhone zonder problemen dus niks. Je kunt wachten op een andere update die wel beter is.
  #7  
Oud 18-11-11, 21:31
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

De update dicht wel enkele zeer ernstige lekken.

(waar de JB-ers overigens graag gebruik van maken)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS firmware downloaden voor xcode bluecola Ontwikkelen voor iOS 12 05-04-11 13:49
Alle iDevices: Weet iemand waar je .deb bestanden voor ios 4 kunt downloaden samtulp6 Jailbreak 0 12-09-10 14:56
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden xBram Muziek, foto & video 7 25-11-08 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:57.