iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   4S Testobject geworden voor Apple (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104485-4s-testobject-geworden-voor-apple.html)

Sarge01 15-11-11 18:04

4S Testobject geworden voor Apple
 
Lig ik lekker te chillen, word ik gebeld, vreemd buitenlands nummer met eronder: CA, USA
wtf? Ik heb geen vrienden in de States.

Iemand van Apple, met een hoop vragen voor mij en de vraag of ik mee wilde werken aan een diagnose/ test programma i.v.m. de batterij problemen enz.

Ik had ook een hoop vragen dus dat kwam goed uit.
De meneer aan de andere kant was in ieder geval erg vriendelijk en uiteraard wil ik hier aan meewerken.

Software zo installeren op de telefoon en de telefoon gebruiken zoals ik hem altijd gebruik, maar ook hoe ik hem wil gebruiken. Dat wil zeggen dat ik niet alles uit hoef te zetten om een beetje batterij te sparen. Daar is de Iphone niet voor gemaakt (volgens Apple).

Over een paar dagen nemen ze weer contact op. Ik hou jullie op de hoogte als er meer nieuws is. :D

mrboolean 15-11-11 18:11

Apple is er in ieder geval behoorlijk actief mee bezig en niet alleen in de VS. Heeft hij nog iets nuttigs verteld over het batterij probleem en wat ze al weten?

aaifone 15-11-11 18:16

Nice!

Hoe kwamen ze erop contact met je op te nemen? Had je een klacht / probleem gemeld? Heb je op een bepaald forum (bijv Apple.com support forum) een klacht gemeld?

Sarge01 15-11-11 18:51

mrboolean: Niet heel veel nieuws. Ik heb wat vragen gesteld over de beste behandeling van de batterij, zoals nu met een nieuwe telefoon. Veel was al wel bekend. Minimaal 1x per week in ieder geval helemaal leeg laten lopen en opnieuw opladen in het begin. De rest kun je gewoon bijladen. Daarna zoals bekend af en toe. 5.0.1. moest toch wel de basis zaken oplossen en schijnt dit ook wel gedaan te hebben. Nu verder onderzoek naar wat ik begrijp met name de 4S (kan ik verkeerd begrepen hebben).

aaifone: Ik heb inderdaad wat posts gedaan op apple.com support forum. Ik denk dat het van belang is dat je ze wat info verstrekt in plaats van alleen maar *** dit, *** dat.
Als je situatie wat nieuws voor ze kan bieden (gedrag van je telefoon in combinatie met gebruik) zullen ze misschien contact met je opnemen.

Toch zo'n 42 minuten aan de telefoon gezeten.

Roos79 15-11-11 19:02

Wel heeel positief zeg!
Zulke dingen komen ze ook pas achter als er een grote groep gebruikers is natuurlijk!
Wel fijn te merken dat dus ervaringen van gebruikers hoog in vaandel staan bij Apple!

En Sarge wat jij zegt over duidelijk zijn er lopen momenteel zat een soort van mekker topics met dingen waarvan ik denk dit is gemier zeg maar....
Toppie is hou dit topic eens goed in de smiezen!

Sarge01 18-11-11 18:52

Bestand binnen gehaald
 
Apple heeft weer contact opgenomen en het bestand binnen gehaald met de rapporten van mijn telefoon en het gebruik van het begin van de test tot net een uur geleden.

Als er problemen uit zijn gekomen die makkelijk te herstellen zijn neemt de technische afdeling contact op. Ook als ze verder nog testen of informatie nodig hebben.

Verder zal het bij de rest van de gegevens verzameld worden om de updates e.d. erop aan te kunnen passen.

Als er meer nieuws is laat ik dat weten uiteraard.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.