//

activeren nieuwe 4s

activeren nieuwe 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net mijn nieuwe 4s binnen met een Voda abbo dat 2 december in gaat, dus met de Voda sim kan ik hem niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-11, 19:30
arttext arttext is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 34
Standaard activeren nieuwe 4s

Ik heb net mijn nieuwe 4s binnen met een Voda abbo dat 2 december in gaat, dus met de Voda sim kan ik hem niet activeren. Maar met mijn huidige sim van tmob die nog loopt tot 10 december in mijn 3 gs zou dat, ook volgens de deskundigen, moeten lukken. Het toestel is unlocked. Maar ik krijg steeds te lezen dat het activeren niet lukt en het later nog maar eens moet proberen. Zijn de servers van Apple overbezet of hebben de "deskundigen" die mij vertellen dat het zou moeten lukken, het mis?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 november 2011 om 20:09 ----------

Opgelost, ik had een sim zonder pincode nodig.....
__________________
Het beste moment om de oude iPhone/iPad te verkopen is ongeveer twee jaar na het uitbrengen ervan en vlak na het verschijnen van een nieuw model....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Nieuwe Iphone 4 activeren nmgn1978 Jailbreak 4 19-07-11 14:23
nieuwe iphone uit usa activeren ruud47 Koopinformatie USA 1 15-05-11 19:16
nieuwe ipad2 wil niet activeren ... apruijn iPad algemeen 3 09-05-11 11:46
iPhone: 3GS - 3.1.2: na JB nieuwe SIM activeren jankert Jailbreak 4 15-10-09 21:23
Activeren van een nieuwe Iphone Marccus Archief 4 24-05-08 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.