iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   winterboard doet het niet , 5 icon dock, werkt niet 5 column springboard ook niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104490-winterboard-doet-niet-5-icon-dock-werkt-niet-5-column-springboard-niet.html)

m1chelle92 15-11-11 19:43

winterboard doet het niet , 5 icon dock, werkt niet 5 column springboard ook niet
 
Na heel veel vragen hier heb ik vandaag dan eindelijk mijn iphone kunnen jailbreaken ! dankjewel allemaal.

maar nou had ik winterboard op mn telefoon gezet , maar als ik bijvoorbeeld een thema aanvink en mijn springboard laat respringen .. :O dan veranderd er niks ! :confused:
het zelfde geld voor 5icon dock, geinstalleerd maar kan niet een 5e icoon plaatsen ?

ben ik nou weer zn dummie of ?:o

Datamonster 16-11-11 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door m1chelle92 (Bericht 736429)
Na heel veel vragen hier heb ik vandaag dan eindelijk mijn iphone kunnen jailbreaken ! dankjewel allemaal.

maar nou had ik winterboard op mn telefoon gezet , maar als ik bijvoorbeeld een thema aanvink en mijn springboard laat respringen .. :O dan veranderd er niks ! :confused:
het zelfde geld voor 5icon dock, geinstalleerd maar kan niet een 5e icoon plaatsen ?

ben ik nou weer zn dummie of ?:o

heb je thema ook omhoog geswiped? in winterboard
kijk via google of wat je wil installeren wel werkt onder jou IOS versie veel
werkt niet onder IOS 5:d

m1chelle92 16-11-11 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Datamonster (Bericht 736596)
heb je thema ook omhoog geswiped? in winterboard
kijk via google of wat je wil installeren wel werkt onder jou IOS versie veel
werkt niet onder IOS 5:d

Ja dat deed ik ... En idd ik had geZien dat niet alles ondersteund word..
Maar ik vraag me af waarom 5icon dok en makeirmine en dat soort dingen t niet doen ..

Jampie 16-11-11 13:04

Op zich vreemd wat je verteld want het zijn allemaal dingen die onder iOs5 ondertussen allemaal weer zouden moeten werken. Ze worden alle 3 ondersteund weer ondertussen. Bij mij (op me iPhone4) werken ze ook allemaal gewoon zonder enige problemen.

Ben bang dat het in je phone zit dus.

m1chelle92 16-11-11 15:26

Eb wat zou ik eraan kunnen doen dan ?

dicbro 16-11-11 15:52

Bij mij werkt 5-icon dock gewoon, vreemd dat het bij jou niet werkt.
Heb je het al wel eens eerder gebruikt?

m1chelle92 16-11-11 17:23

Nee nog niet eerder gebruikt

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 november 2011 om 16:32 ----------

Ik herstel m'n telefoon wel want ook telkens als ik iets van cydia installeer nu dan krijg ik de melding dat m'n springboard gecrascht is ..

Ik herstel hem helemaal
En jailbreak hem opnieuw misschien helpt dat.. Want het jailbreaken gister verliep niet vlekkenlooos...

Jampie 16-11-11 21:15

Klinkt alsof je iets in cydia geinstalleert hebt wat niet iOs5 compatible is. Dat is meestal de reden van een constante crash van je springboard.
Hier een goede jb handleiding btw.

Jailbreak iOS 5.0.1 iPhone 4 – Redsn0w | Iphone 4 Jailbreak.org

dicbro 16-11-11 22:06

Je weet dat er geen icoontje of zo verschijnt he voor het 5-icon dock? Installeren, daarna een willekeurig icoon naar het Dock slepen en loslaten.

m1chelle92 17-11-11 19:21

ja dat wist ik ..maar helaas helemaal niks.
heb nu mn phone herstelt..en jailbreak heb zo opnieuw met de handleiding die jampie hier geplaatst heeft..
dan kijken of ie het dan wel doet


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.