//

Is mijn data nog aanwezig?? wie kan helpen :(

Is mijn data nog aanwezig?? wie kan helpen :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het updaten naar IOS 5, ben ik al mijn data verloren. Niets staat op een cloud, en niets in de back up versie. Maarrrr. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-11, 10:38
Bas12 Bas12 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard Is mijn data nog aanwezig?? wie kan helpen :(

Na het updaten naar IOS 5, ben ik al mijn data verloren. Niets staat op een cloud, en niets in de back up versie. Maarrrr. Als ik nu kijk naar het formaat van mijn HD, is deze nog maar 13 GB. Ik heb een 32 GB Iphone4. Het gat er tussen is ongeveer de data die ik had aan muziek en foto´s. Ik heb het vermoeden dat de data dus nog wel ergens op de Iphone aanwezig is. Maar ik kan er alleen niet bij. Iemand enig idee?? Ik wil zo graag mijn foto´s terug!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
veel problemen met mijn iphone 3gs, wie kan me helpen ? magrietlinne iPhone algemeen 4 06-07-11 17:43
iPhone: Wie kan me helpen om mijn iPhone 4 te unlocken aub? Tinkelbell.36 Jailbreak 2 01-10-10 10:30
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt jevousaime3 Jailbreak 4 27-10-09 17:34
Wie kan mij helpen met mijn iphone? steefk Archief 1 20-05-09 12:09
Wie kan me helpen? Ben nog een complete leek in het iPhone software gebeuren! Glenn-onderwaterfoto Archief 2 14-12-08 16:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:40.