//

iPhone 3GS Start niet op, alleen apple logo

iPhone 3GS Start niet op, alleen apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, de power button van de 3gs van mijn vriendin viel er uit, deze hebben we laten maken, tijdens het maken ging het scherm kapot, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-11, 00:56
Mardi Mardi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard iPhone 3GS Start niet op, alleen apple logo

Hallo,
de power button van de 3gs van mijn vriendin viel er uit, deze hebben we laten maken, tijdens het maken ging het scherm kapot, daar is gratis een nieuwe op gezet.
maar haar iphone was leeg, thuis gekomen en de iphone in de oplader gelegd, blijkt deze niet meer verder te komen dan eerst kort de 'lege batterij' en er onder het stekkertje met een pijltje naar een volt tekentje, als ik hem aan de computer hang krijg ik dan gelijk het volt tekentje( geen stekkertje erbij..maaaar hij laadt ook niet op want de batterij blijft leeg)
nadat de iphone even de batterij heeft laten zien, zie ik het apple logo...dat doet de iphone een minuutje of 1-2 daarna begint het hele proces opnieuw..
nee itunes herkend hem niet, en nee DFU lukt ook niet.
hardware fout?
ik ga morgen ochtend sowieso terug naar die winkel.
(gsm shop nijmegen, eerste negatieve ervaring daar niet van!)
help me/us out
Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
3gs start niet op logo



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 21:25
Iphone 3G Gaat niet meer aan Alleen apple logo Pdeb1993 Archief 1 11-02-10 21:17
HELP! Iphone start niet op alleen logo aan lader Loebas iPhone algemeen 1 10-11-09 10:14
Niet opstarten, alleen apple logo nicholas23 iPhone algemeen 2 23-09-09 01:01
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? fillem iPhone algemeen 28 15-10-08 01:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.