//

Problemen overzetten contact gegevens van 3g naar 4s

Problemen overzetten contact gegevens van 3g naar 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Allemaal!, Ik zit met het volgende: ik ben sinds 1 dag de trotse eigenaar van een iPhone 4s. Hiervoor had ik een iPhone 3g. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-11, 12:35
Muis11 Muis11 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: nijmegen
Berichten: 16
Standaard Problemen overzetten contact gegevens van 3g naar 4s

Hi Allemaal!,

Ik zit met het volgende: ik ben sinds 1 dag de trotse eigenaar van een iPhone 4s. Hiervoor had ik een iPhone 3g. Daarnaast heb ik een macbook pro.

Ik heb mijn iPhone 3g gesyncd met mijn mac pro via iTunes. Vervolgens heb ik in iCloud de instellingen van mijn mobile me account toegevoegd en de instellingen van mijn mac.

Vervolgens heb ik mijn iPhone 4S er aan gekoppeld maar op de een of andere manier heb ik op mijn iPhone 3g --> 575 contacten staan en op mijn iPhone 4s staan nu 451 contacten..

Wat doe ik verkeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-11, 13:13
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Staan er een aantal contacten op de simkaart? Dit kun je makkelijk testen door bij je iPhone 3G de simkaart er uit te halen en dan kijken hoeveel contacten er op staan.

Hoeveel contacten staan er op iCloud?
  #3  
Oud 17-11-11, 15:29
Muis11 Muis11 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: nijmegen
Berichten: 16
Standaard

nope die staan er niet op.. ik ben er inmiddels achter dat ik op mijn 3g telefoon 570 contacten op mijn mobile me account heb staan en 451 op mijn mac.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Hoe kan ik contact en agenda gegevens van mijn iPad naar de iPhone kopieren hannibal555 iTunes 1 26-07-11 00:17
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 fiero iTunes 2 29-12-10 19:03
Gegevens van Ipod naar Iphone 4 overzetten? dutchronnie iTunes 0 13-10-10 15:20
Overzetten van Iphone contact naar SIMCARD obs75 iPhone algemeen 2 19-02-09 17:37
contact en agenda gegevens overzetten hoe te handelen? Indygo iPhone algemeen 0 10-11-07 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.