//

ik wil niet sync of reserve kopie !!!

ik wil niet sync of reserve kopie !!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil niet dat er een reserve kopie gemaakt word, ik wil ook niet dat die ....Itunes gaat synchroniseren !!!! Ik wil niet mijn aankopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-11, 15:59
johnvanstraalen johnvanstraalen is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard ik wil niet sync of reserve kopie !!!

ik wil niet dat er een reserve kopie gemaakt word, ik wil ook niet dat die ....Itunes gaat synchroniseren !!!! Ik wil niet mijn aankopen of mijn app’s op mijn computer zetten… Ik wil geen Genius?? of Itunes store contact maken. Ik wil niet dat iets van mij in de wolken kom... ik leef hier, heb mijn tel en mijn comp hier... wil geen backup ergens hebben!!
Kost uren en werkt gewoon niet !!!!
ik wil gewoon even wat muziek en wat ringtonen op mijn iphone zetten..
Waanzin dat dit niet gewoon kan maar dat je verplicht word het slechtste prg ooit ontwikkeld te gebruiken.
[SIZE=3]Heeft niemand gewoon een klein prg dat gewoon en snel werkt, zonder al die niet werkende onzin ?[/SIZE]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-11, 16:08
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Mijn eerste gedacht: PEBCAC

Mijn advies: iPod & iTunes For Dummies, 6th Edition:Book Information and Code Download - For Dummies
  #3  
Oud 17-11-11, 16:10
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je hoeft dat allemaal niet te doen. Is helemaal aan jezelf. Je hebt geen ander programma nodig.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2011 om 15:12 ----------

Lol @Bomans' eerste gedachte.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 17-11-11, 16:15
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Dat had je van te voren al kunnen weten..... dus.....
  #5  
Oud 17-11-11, 16:15
johnvanstraalen johnvanstraalen is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

al vink ik alles uit, hij gaat toch kopie /aankopen overzetten! waanzin gewoon. sommige aankopen heb ik er zelfs afgegooid maar hij blijf ze maar vinden en blijft vervolgens hangen... heb alles al een keer ge-reset. Alles al een keer kwijt geweest. Nee het prg werkt gewoon niet!
  #6  
Oud 17-11-11, 16:20
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Volgens mij snap je het systeem gewoon niet. Wat is het probleem als je aankopen worden overgezet?
  #7  
Oud 17-11-11, 16:28
johnvanstraalen johnvanstraalen is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

omdat het dan uren duurt...... ik wil gewoon, heel simpel alleen even wat ringtonen er op zetten, of wat muziek... niets meer, wil daar geen uren daar aan besteden... hoe is het mogenlijk dat je zo'n goed toestel ontwikkeld en zo'n >>>>> software pakket ontwikkeld ???
  #8  
Oud 17-11-11, 16:38
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Als je echt geen iTunes wil gebruiken zul je naar een alternatief moeten overstappen voor deze taken. Mediamonkey is bijvoorbeeld een mediaspeler voor windows die ook kan syncen naar een iPhone. Of als je echt een licht programma zoekt kun je Sharepod gebruiken. Gebruik deze programma's voor muziek en iTunes alleen nog maar voor je backups.
  #9  
Oud 17-11-11, 16:48
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnvanstraalen Bekijk bericht
omdat het dan uren duurt...... ik wil gewoon, heel simpel alleen even wat ringtonen er op zetten, of wat muziek... niets meer, wil daar geen uren daar aan besteden... hoe is het mogenlijk dat je zo'n goed toestel ontwikkeld en zo'n >>>>> software pakket ontwikkeld ???
Dat duurt echt geen uren hoor, alleen de eerste keer zal het wat langer duren. Bij mij is het meestal een kwestie van een minuutje. Tenzij je een trage computer hebt, dan kan het wel ff gaan duren. Als ik er andere muziek of beltonen op wil zetten is het een kwestie van beltonen toevoegen aan je itunes en vervolgens met je iphone gekoppeld even aanvinken wat ik wil hebben. Tijdens synchronisatie neemt ie alleen de veranderingen mee. Dus dat is dan meestal snel klaar.
  #10  
Oud 17-11-11, 16:48
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrboolean Bekijk bericht
en iTunes alleen nog maar voor je backups.
Maar dat wil meneer ook niet.
  #11  
Oud 17-11-11, 16:54
johnvanstraalen johnvanstraalen is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

dell duo core 1,6 Ghz,. als dat niet snel genoeg is om wat simpele gegevens over te brengen??
ik ga die SharePod proberen, bedankt Mr. Boolean!

kijk dat is dus waardoor er viruses, spam mail onstaan... mensen gaan zoeken naar simpele vlugge oplossingen en downloaden van alles, terwijl voor zo'n Apple moet het toch een fluitje van een cent zijn om gewoon iets simpels te regelen?
  #12  
Oud 17-11-11, 16:59
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Oké succes!
  #13  
Oud 17-11-11, 17:00
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Virussen en spam ontstaan niet doordat mensen een andere programma zoeken.

Maar ik raad je zeer sterk aan een reservekopie te maken en in ieder geval éénmaal je aankopen over te zetten in iTunes. Waarom? Want als je een keer je iPhone molt of er gaat eens iets fout met dat ding, dan heb je altijd een back-up bij de hand.

Want eer dat gebeurt, geef je Apple toch de schuld, terwijl je het nu kan voorkomen. Misschien duurt het even, maar wees dankbaar dat je de keus hebt om te back-uppen voor het geval er ooit iets misgaat of dat je ooit een nieuwe iPhone koopt.
  #14  
Oud 17-11-11, 17:07
johnvanstraalen johnvanstraalen is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

mm jammer die iphone browsers werken niet, ik krijg de melding "Unable to start Iphone listener process. This error may occure because iTunes is not installed. Error Code: kan DLL ITunesMobileDevice niet laden; Kan opgegeven procedure niet vinden. (uitzoendering van HRESULT:0x8007007F)"
Beste Bubbly, het gaat er mij om dat je ergens zelf voor kan kiezen en niet dat als ik bv wil gaan tanken ik eerst alle deuren van mijn auto open en dicht moet doen. kofferbak opschonen en water bijvullen en mijn bandendruk moet! controleren...
ik wil gewoon een paar ringtonen op mijn Iphone zetten....
  #15  
Oud 17-11-11, 17:15
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Waarom koop je een iphone dan?
  #16  
Oud 17-11-11, 17:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnvanstraalen Bekijk bericht
mm jammer die iphone browsers werken niet, ik krijg de melding "Unable to start Iphone listener process. This error may occure because iTunes is not installed. Error Code: kan DLL ITunesMobileDevice niet laden; Kan opgegeven procedure niet vinden. (uitzoendering van HRESULT:0x8007007F)"
Dat klopt Al die progjes hebben de Apple Mobile Device Drivers nodig die in iTunes zitten

PS:
Mijn HP printers hebben helaas ook de HP drivers nodig om te printen en te scannen
  #17  
Oud 17-11-11, 17:23
johnvanstraalen johnvanstraalen is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

ik koop de Iphone omdat het een top toestel is... maar jammer dat de software en de bijkomende onzin je ook door je strot geduwd wordt.. zou iemand daar een oplossing voor hebben zou die wel eens goed geld kunnen verdienen...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 november 2011 om 16:28 ----------

gewoon ff 6 Gb muziek weg.... wat een K prg is het toch....
  #18  
Oud 17-11-11, 17:30
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Denk dat je serieus aan de Melisana moet.

Je koopt dat toestel toch met de wetenschap dat er software opstaat.

Ik heb anders nog wel een Nokia 3300 liggen, en koop je een MP3 speler voor de muziek

't is nu eenmaal een systeem wat je koopt.
Uren syncen?? Laat je Dell eens nakijken, hier op mijn Mac duurt het enkele Minuten en pas na een update IOS wat langer.
  #19  
Oud 17-11-11, 17:34
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik zou zeggen, ga zelf eens aan de slag met een programma ontwikkelen, misschien dat je er dan wel uitkomt.

Uiteraard iedereen zijn eigen mening maar snap gewoon weg niet waarom het jou uren moet gaan duren, misschien dat je dell inderdaad niet helemaal goed in orde is waarop Itunes gewoon niet lekker draait.
  #20  
Oud 17-11-11, 17:36
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnvanstraalen Bekijk bericht
Beste Bubbly, het gaat er mij om dat je ergens zelf voor kan kiezen en niet dat als ik bv wil gaan tanken ik eerst alle deuren van mijn auto open en dicht moet doen. kofferbak opschonen en water bijvullen en mijn bandendruk moet! controleren...
ik wil gewoon een paar ringtonen op mijn Iphone zetten....
Dat begrijp ik, maar de reden dat Apple je dwingt hun software te gebruiken is niet omdat zij hun eigen software willen promoten. Het gaat erom dat als jij iets gebruikt dat niet van Apple is en vervolgens je iPhone naar z'n gootje gaat, je dan naar Apple stapt en zegt dat het probleem aan hun apparaat ligt. Apple wilt daar niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor zijn. Dit is de reden dat ze strenge eisen stellen aan de hardware én de software van niet alleen de apparaten zelf, maar ook andere systemen en apparaten waarmee ze verbonden worden (iCloud, computer: iTunes).

Je kunt gewoon instellen dat er niets gesynchroniseerd wordt. Maar back-ups maken heeft niets van doen met synchronisatie, maar enkel met dat als er iets misgaat, jij jouw gegevens etcetera niet kwijtraakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten komen niet allemaal mee naar reserve kopie icloud jayblo iCloud 0 11-11-11 13:54
Apps komen niet vanaf de reserve kopie op de iPhone zipzip iTunes 0 10-09-10 00:53
kan niet reserve kopie maken!!! memo06 Archief 6 17-04-10 11:36
Geswopte iphone werkt niet meer na updaten/reserve kopie terugzetten Sanders88 iPhone algemeen 2 02-11-09 21:08
Windows: Reserve Kopie na 12 uur niet klaar Michaelhu iTunes 5 19-09-08 09:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.