//

Iphone 4 geen display wel backlicht

Iphone 4 geen display wel backlicht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey!! Ik heb een iphone 4 opgekocht.. Met een beetje waterschade, eerst had ik geen beeld.. Heb ik het logic boarddje beetje gecleand met 100 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-11, 19:38
Chelle182 Chelle182 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 22
Standaard Iphone 4 geen display wel backlicht

Hey!!

Ik heb een iphone 4 opgekocht.. Met een beetje waterschade, eerst had ik geen beeld.. Heb ik het logic boarddje beetje gecleand met 100 % alcohol en was het weer netjes en clean.. Logic heeft geen water gehad.. Top dus.. Maar na alles trug clean in mekaar te steken.. Krijg ik geluid en stuf.. Maar ik zie niks.. Enkel de achtergrond verlichting krijg ik met het induwen van de knoppen.. Heel even heb ik beeld gehad.. Maar dan trilde de achtergrond verlichting.. En ik dacht ja! Ik ben er.. Begon ik trug de connectors te kuisen.. Nu krijg ik enkel trug weer lcd verlichting.. Wat denken jullie?? Lcd stuk????

Mvg michel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen licht in display Fireball iPhone algemeen 13 12-07-10 16:52
display blijft donker ( maar alles werkt wel) kareltjeee! iPhone algemeen 1 10-06-10 18:24
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 11:11
Geen display JurgenG iPhone algemeen 5 07-01-09 02:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.