//

Iphone helemaal leeg maken

Iphone helemaal leeg maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi Als ik mijn Iphone 4 (16gb) wil leegmaken via 'wis alle inhoud en instellingen' op mijn iphone zelf, wist hij dan ook de jailbreak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-11, 15:53
DietG DietG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard Iphone helemaal leeg maken

hoi

Als ik mijn Iphone 4 (16gb) wil leegmaken via 'wis alle inhoud en instellingen' op mijn iphone zelf, wist hij dan ook de jailbreak die erop staat? en wist hij dan ook al mijn contacten? (zo ja is er een manier om mijn contacten te behouden zonder alles opnieuw erin te zetten?)

Groetjes
Dieter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-11, 16:02
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Als je 'wis alle inhoud en instellingen' uitvoert krijg je inderdaad een iphone die weer helemaal naar fabrieksinstellingen is teruggezet, dus alsof hij zo uit de doos komt. Als je wil dat je je contacten niet kwijt raakt zou ik eerst een reservekopie maken. Je kan ook wanneer je al op IOS 5 zit, zorgen dat je je iCloud activeert. Dan heb je daar al je contacten in zitten en kan je ze zo weer terughalen.
  #3  
Oud 18-11-11, 16:50
Sveneezy Sveneezy is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Almere
Berichten: 199
Standaard

TS zit op 4.2 aan info te zien.
Maak via iTunes een back-up van je contacaten naar Outlook of Windows Mail.
  #4  
Oud 18-11-11, 18:10
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

De naam zegt het eigenlijk al. Wis alle inhoud en instellingen. Je bent dus echt alles kwijt. Via iTunes kun je gewoon je contacts opslaan. Of doe dit via Exchange via bv Gmail.
  #5  
Oud 20-11-11, 02:44
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Ik heb deze functie wel vaker gebruikt op verschillende iphones met een jailbreak.

Ze lopen elke keer vast, en krijgen vervolgens alleen een zwart scherm met een draaiend wieltje. Iphone start dan niet meer op. Dan moet er weer een restore uitgevoerd worden.
  #6  
Oud 20-11-11, 03:25
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DietG Bekijk bericht
hoi

Als ik mijn Iphone 4 (16gb) wil leegmaken via 'wis alle inhoud en instellingen' op mijn iphone zelf, wist hij dan ook de jailbreak die erop staat? en wist hij dan ook al mijn contacten? (zo ja is er een manier om mijn contacten te behouden zonder alles opnieuw erin te zetten?)

Groetjes
Dieter
Hey,

Als je graag je iPhone wilt herstellen (bijv. zodat het weer een stuk frisser draait), maar je wilt ook op 4.2.1 blijven na het herstel, dan raad ik je aan om je SHSH blobs op te slaan. Aangezien je ook een jailbreak hebt (werk aub even je profiel bij) neem ik aan dat je daar wel meer over weet, zo niet: download TinyUmbrella en google naar verdere uitleg.

Dit zeg ik omdat het op iOS 5 nog niet mogelijk is om een iPhone 4 untethered te jailbreaken.

Algemeen: zorg dat je eerst in iTunes een reservekopie maakt en vervolgens je aankopen overzet naar iTunes. Als je terug wilt naar 4.2.1 (ipv 5.0.1), sla dan ook de SHSH blobs op.

Succes
  #7  
Oud 20-11-11, 12:35
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door majinchaos Bekijk bericht
Ik heb deze functie wel vaker gebruikt op verschillende iphones met een jailbreak.

Ze lopen elke keer vast, en krijgen vervolgens alleen een zwart scherm met een draaiend wieltje. Iphone start dan niet meer op. Dan moet er weer een restore uitgevoerd worden.
Nee hoor, heb het ook gehad toen ik mijn iPhone4 wilde leeg maken voor mijn vrouw. Als ie vastloopt op dat wieltje, ff thethered booten
Jb blijft er dan ook op, maar ook niet alles wordt echt leeg gemaakt. Je jb "voorkomt" dat zeg maar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 na update ios5 helemaal leeg iphone A iPhone algemeen 0 23-10-11 20:50
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! SaraVictoria iPhone algemeen 11 25-03-11 13:43
iPhone helemaal leeg maken richardk iPhone algemeen 15 04-11-10 20:01
Windows: Mogelijk alle gedownloaden apps terug na pc helemaal leeg maken gamertje iTunes 2 21-02-10 20:58
Toestel helemaal leeg maken keessieqv iPhone algemeen 10 01-10-09 14:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.