//

heb jij ook veel sources op je installer ? en ben je het ZAT om als eenGEK te wachte?

heb jij ook veel sources op je installer ? en ben je het ZAT om als eenGEK te wachte? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hai , Mischien een kleine tip maar het kost je wel 5 a 10 min tijd. ( hangt ervanaf hoeveel sources je hebt) wat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-08, 16:19
GeeSee GeeSee is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Lightbulb heb jij ook veel sources op je installer ? en ben je het ZAT om als eenGEK te wachte?

hai ,

Mischien een kleine tip maar het kost je wel 5 a 10 min tijd.

( hangt ervanaf hoeveel sources je hebt)

wat je doet is simpel. doe je airplane mode aan van je iphone klik op installer. dan is binnen 3sec je sources ''refresht'' en dan staat er kan geen verbinding maken met edge blabla. druk je op ok. dan komt er schakel vliegtuigmodus uit of annuleer, klik je natuurlijk op schakel uit.
KLAAR IS GEESEE ! Je kan gwn lekker downloaden zonder dat je hoeft te wachten scheelt je veel tijd ! ten minste mij wel.

en als je toch een source wilt refreshen klik je gwn op sources rechtsbeneden in de hoek en dan kies je 1 source die je wil refreshen. IPV allemaal.

ik hoop dat jullie er wat aan hebben maar ik ben der op !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-08, 16:24
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Tsja, leuke oplossing, alleen als er wat veranderd is in de sources, dan heb je die data niet tot je beschikking
  #3  
Oud 02-04-08, 16:29
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeeSee Bekijk bericht
hai ,

Mischien een kleine tip maar het kost je wel 5 a 10 min tijd.

( hangt ervanaf hoeveel sources je hebt)

wat je doet is simpel. doe je airplane mode aan van je iphone klik op installer. dan is binnen 3sec je sources ''refresht'' en dan staat er kan geen verbinding maken met edge blabla. druk je op ok. dan komt er schakel vliegtuigmodus uit of annuleer, klik je natuurlijk op schakel uit.
KLAAR IS GEESEE ! Je kan gwn lekker downloaden zonder dat je hoeft te wachten scheelt je veel tijd ! ten minste mij wel.

en als je toch een source wilt refreshen klik je gwn op sources rechtsbeneden in de hoek en dan kies je 1 source die je wil refreshen. IPV allemaal.

ik hoop dat jullie er wat aan hebben maar ik ben der op !
De refresh gebeurt om de 12 uur, uiteraard wordt die refresh niet zomaar uitgevoerd en zo ben je elke dag up to date met je Sources.

Wat je altijd kan doen is elke dag wanneer je installer opent, open hem dan eerst zonder Wi-Fi verbinding. Hierdoor zal de refresh op enkele seconden gedaan zijn, maak daarna pas verbinding met Wi-Fi. Deze wijze heb je niet eens airplanemode nodig.
  #4  
Oud 02-04-08, 16:36
GeeSee GeeSee is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

dat is waar vandaar dat je je sources met 1 kan refreshen als je dat wil. want volgens mij komt er niet elke dag iets nieuws waarvan je denkt waaaaaaaaauw . ik d8 gwn een leuke oplossing als je niet wilt wachten. en als je dan via internet ziet er is iets nieuws ? dan refresh je dat alleen
  #5  
Oud 02-04-08, 16:47
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Tja of dit nu inderdaad zo storend is, weet ik niet. Iedere ochtend refresh ik de sources even met mijn Wi-Fi connectie thuis, zo gedaan. Dan ben je voor de halve dag weer up to date. Ach en op mijn werk zit ik wel eens via gprs wat binnen te halen, en thuis haal ik alles binnen met Wi-Fi. Ongelofelijk, werk je in een ict bedrijf, hebben we 3 Wi-Fi routers en op geen 1 kan ik connecten met de iphone, lol
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Niet bereikbaar als ik in iphone aan het bladeren ben... MisterWJ iPhone algemeen 5 14-02-11 22:18
Veel sources jailbreakme Jailbreak apps en thema's 9 14-02-11 21:39
ik heb hem gehaald en het scheelt veel geld ankid Koopinformatie Nederland 10 15-07-09 22:17
Ben jij ook tevreden? HansTis iPhone algemeen 27 12-09-08 12:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.