iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 Geluid te zacht (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104867-iphone-4-geluid-zacht.html)

RiPaXe 20-11-11 11:06

iPhone 4 Geluid te zacht
 
Mijn iPhone 4 had problemen met de home button, hiermee ben ik naar de Genius Bar in Oberhausen geweest en heb daar een nieuwe (refurbished) gekregen.

Het probleem met de nieuwe iPhone 4 is dat het geluid uit de oordopjes een stuk zachter is, bij mijn vorige had ik hem meestal 3 blokjes onder het maximum, maar met de nieuwe staat hij op zijn max en is het geluid nog niet zo hard als mijn vorige iPhone bij 3 blokjes onder max.

Toen ik de nieuwe iPhone kreeg weet ik nog wel dat er een sticker op de zijkant zat met een Franse tekst. Na dit opgezocht te hadden betekent dit iets over geluidsvolume

Iemand die hier meer van weet?

machoman94 20-11-11 12:23

instellingen/algemeen/ipod , of instellingen/ muziek staat volumebegrensing misschien aan?, andere oordopjes geprobeerd?

RiPaXe 20-11-11 12:25

Had ik al gecontroleerd, staat uit. Oordopjes zijn prima aangezien ze in mijn laptop en andere telefoon wel even hard gaan.

lonerider 20-11-11 14:49

Die tekst meldt gewoon dat bij te hoog volume je
gehoor kan beschadigd worden

RiPaXe 20-11-11 20:26

Dat snap ik zelf ook wel. Maar in vergelijking met mijn vorige iPhone 4 is er een aardig verschil in geluidsvolume. Graag zou ik hier wat meer informatie over willen als iemand dit weet.

jandevoer 20-11-11 20:32

tsjaa dat is nou het nadeel bij apple , bij inruil eigen exemplaar krijg je dus een 2dehands ding terug.
hierbij weet je dus niet wat er mee aan de hand is geweest , en krijg je meer ellende terug dan dat je hebt afgegeven.

vaak is laten repareren door derden de beste oplossing

RiPaXe 20-11-11 20:34

Als het goed is worden ze door Apple helemaal nagekeken en alle gebreken verholpen. Het glas aan de voor en achterkant was nieuw.

jandevoer 20-11-11 20:42

Haha ja nou dan moet je dus niet klagen dan is hij toch goed???


snap je wat ik bedoel


ps homebutton vervangen kost je 35 euro en had je deze ellende waarschijnlijk niet gehad

RiPaXe 20-11-11 23:01

Het gaat mij erom of iemand anders dit ook heeft of er meer over weet. En niet over waar ik hem had moeten laten repareren.

simlockvrij 20-11-11 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer (Bericht 738322)
Haha ja nou dan moet je dus niet klagen dan is hij toch goed???


snap je wat ik bedoel


ps homebutton vervangen kost je 35 euro en had je deze ellende waarschijnlijk niet gehad

en vervolgens gaat er iets anders stuk en kun je hem niet meer naar apple brengen, erg makkelijk.

jandevoer 21-11-11 07:21

Och jongens toch

Vervolgens gaat er iets Anders stuk. En kan je hem niet naar Apple brengen.?

Nee gewoon naar Apple blijven gaan je mobiel weer een paar weken kwijt . En vervolgens met een ander refurbished exemplaar andere problemen hebben.

Zou wat zijn zeg

Ik koop een nieuwe auto
Na een week gaat deze kapot .
Dan mag ik deze inruilen tegen een andere 2de hands auto.
Gaatje in je hoofd als je dat doet ,

Ik geef hier alleen aan wat je beter had kunnen doen, je geluidsprobleem zou ik voor lief nemen.

Otacon 21-11-11 07:27

Vind in het algemeen dat de muziek veel zachter is. Heb alle nummers via iTunes op maximum gezet maar toch is de muziek veel te zacht via mijn headset. Op mijn vroegere iPod was het volume misschien 2 maal zo hard als nu. Echt balen, wetende dat ik er niet echt iets aan kan veranderen. Misschien dan terug maar een iPod kopen, alleen voor de muziek...

RiPaXe 21-11-11 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer (Bericht 738413)
Och jongens toch

Vervolgens gaat er iets Anders stuk. En kan je hem niet naar Apple brengen.?

Nee gewoon naar Apple blijven gaan je mobiel weer een paar weken kwijt . En vervolgens met een ander refurbished exemplaar andere problemen hebben.

Zou wat zijn zeg

Ik koop een nieuwe auto
Na een week gaat deze kapot .
Dan mag ik deze inruilen tegen een andere 2de hands auto.
Gaatje in je hoofd als je dat doet ,

Ik geef hier alleen aan wat je beter had kunnen doen, je geluidsprobleem zou ik voor lief nemen.

2 Weken kwijt? In 5 minuten stond ik buiten met een (nieuw) exemplaar.

jpwg001 21-11-11 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer (Bericht 738322)
Haha ja nou dan moet je dus niet klagen dan is hij toch goed???


snap je wat ik bedoel


ps homebutton vervangen kost je 35 euro en had je deze ellende waarschijnlijk niet gehad

Waar betaal je €35,-???? Ik heb er €75,- betaald...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.