//

Camera

Camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een vraagje over de camera op mijn iphone4. Het is namelijk zo dat ik mijn camera niet meer kan gebruiken, hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-11, 21:35
TonWol TonWol is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Camera

Hallo allemaal, ik heb een vraagje over de camera op mijn iphone4. Het is namelijk zo dat ik mijn camera niet meer kan gebruiken, hij staat op een of andere manier vast ik krijg alleen nog het scheepje met de diafragma maar die gaat niet meer open. Ik heb al een keer de fabrieksinstellingen terug gezet, maar helaas. kan iemand mij helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-11, 01:41
Reve Reve is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Bij mij heeft hij ook een keer "vast" gestaan. Deed niets meer. Echter toen ik de camera applicatie helemaal afsloot via de multitask en daarna weer opstartte deed hij het als vanouds! Maar aangezien je de fabrieksinstellingen al een keer hebt terug gezet weet ik niet of t werkt, maarja niet geschoten is altijd mis! Succes!
  #3  
Oud 21-11-11, 11:32
TonWol TonWol is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Helaas, ik heb maar een ander cameraprogramma app gekocht, die werkt wel gewoon. bedankt
  #4  
Oud 21-11-11, 13:52
Reve Reve is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Oke, gelukkig dat t via deze weg wel lukt dan.. Want zag deze "discussie" ook langskomen op 't forum http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...er-freeze.html en dan ben je denk ik verder van huis. Misschien heb je er nog wat aan in de toekomst.. Grtz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.