iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Kabeltje nodig tussen Iphone en Laptop (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/104944-kabeltje-nodig-tussen-iphone-laptop.html)

Hoekje60 21-11-11 12:00

Kabeltje nodig tussen Iphone en Laptop
 
Goedemorgen.
Ik heb op mijn Iphone zo'n 1000 foto's staan, vooral van mijn kleinkind !, nu wil ik deze op mijn laptop zetten en daarna op een CD of USB stick maar heb geen idee wat voor kabeltje ik daarvoor nodig heb.
Wie kan mee helpen cq weet dit en zo ja waar ik deze kan kopen.

Alvast bedankt voor je moeite om hier op te reageren!

groet,

Hoekje60

Bomans 21-11-11 12:03

Er zat toch een kabeltje in het doosje bij aankoop van je iPhone.

Daarmee aansluiten op een usb poort van je pc en via itunes je foto's overzetten.

decx 21-11-11 12:14

Waarschijnlijk ook hetzelfde kabeltje waarmee je de iPhone oplaadt.

Hoekje60 21-11-11 17:45

Bedankt , ik laadt mijn Iphone niet met dit kabeltje op.
Waar ik een de "handleiding"vinden om de foto's via het dat kabeltje naar een usb poort aan te sluiten en via Itunes over te zetten.
Ben niet zo handig ( enj dat is nog een understatment!

Datamonster 21-11-11 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoekje60 (Bericht 738628)
Bedankt , ik laadt mijn Iphone niet met dit kabeltje op.
Waar ik een de "handleiding"vinden om de foto's via het dat kabeltje naar een usb poort aan te sluiten en via Itunes over te zetten.
Ben niet zo handig ( enj dat is nog een understatment!

Gewoon het kabeltje wat je bij je iPhone gekregen hebt in Iphone en de laptop steken.
Itunes op je computer opstarten in je linkerbalk zie je je iphone staan aanklikken dan ga je naar je tabblad foto's als het goed is zijn je foto“s aangevinkt zoniet alsnog doen hierna rechtsonder op de knop synchroniseren drukken en ze staan ook op je computer.:d:d

ButcherJF 22-11-11 06:38

Al gelukt?
Zo niet: sluit zoals Bomans hierboven zegt de iPhone via het meegeleverde kabeltje aan op je laptop. Als het goed is geeft Windows na enige tijd een geluidje en zie je dat je iPhone gaat laden. Bovendien verschijnt er op je computer een venstertje met de vraag wat er met de aangesloten iPhone moet gebeuren. Je kunt daar kiezen uit een aantal mogelijkheden, waaronder ook het kopiėren van de foto's op de iPhone naar je laptop.

dirkjan82 22-11-11 10:04

Als je je iPhone aansluit met de bijgeleverde kabel dan zal Windows je iPhone als een digitale camera zien (als het goed is). In dat geval kun je gewoon via de verkenner van Windows de foto's kopiėren op dezelfde manier als je zou doen vanaf een digitale camera of usb-stick.
Kijk ook even hier: Foto
Onderaan dat artikel staat: "Om de foto’s te importeren op je computer, ga je als volgt te werkt. Windows-gebruikers sluiten de iPhone aan op de pc. De iPhone wordt nu automatisch herkend als digitale camera. Geef aan dat je de foto’s wilt importeren."


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43.